29+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

wmillapigenw

så her kommer lige et nyt mave billede af min efterhånden "Store" mave! han er ihvertfald livlig efterhånden & det er så super dejligt at ligge og mærke han sparker eller rykker sig og skubber ud på maven. - kan ikke lade være med at smile hver eneste gang han gør det!

- så har jeg fået ordnet alt maltes tøj jeg har købt indtil videre, er lagt i puslekommoden & de andre ting er kommet på plads i hans værelse.   -  & sengeranden og himlen med peter plys er kommet med posten idag, så skal stangen købes en af dagene og så skal det sættes op!!  iiih det bliver så fedt når det hele er færdig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Janni.

Du er tyk, på den fede måde! Smukt syn 

Anmeld

19. januar 2012

babymus77

Fin baby hule:-)) Værelset bliver sikkert flot, så må du lige flashe nogle billeder;-))

Anmeld

19. januar 2012

wmillapigenw

Janni. skriver:

Du er tyk, på den fede måde! Smukt syn 

Ja jeg er for første gang glad for at være tyk, fordi jeg ved det meste forsvinder igen! jeg har en lovlig grund til at være tyk! & tak !

Anmeld

19. januar 2012

wmillapigenw

babymus77 skriver:

Fin baby hule:-)) Værelset bliver sikkert flot, så må du lige flashe nogle billeder;-))

Tak & skal jeg nok når det bliver helt færdigt, men der går nok noget tid endnu

Anmeld

19. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er du fin

Anmeld

19. januar 2012

FrkLarsen

wmillapigenw skriver:

så her kommer lige et nyt mave billede af min efterhånden "Store" mave! han er ihvertfald livlig efterhånden & det er så super dejligt at ligge og mærke han sparker eller rykker sig og skubber ud på maven. - kan ikke lade være med at smile hver eneste gang han gør det!

- så har jeg fået ordnet alt maltes tøj jeg har købt indtil videre, er lagt i puslekommoden & de andre ting er kommet på plads i hans værelse.   -  & sengeranden og himlen med peter plys er kommet med posten idag, så skal stangen købes en af dagene og så skal det sættes op!!  iiih det bliver så fedt når det hele er færdig!

Super fin mave, og er vild med at du står på toilettet 

Det er ikke nemt at være lille? 

Anmeld

19. januar 2012

wmillapigenw

FrkLarsen skriver:

Super fin mave, og er vild med at du står på toilettet 

Det er ikke nemt at være lille? 

Tak

& jeg er faktisk ikke så lille igen er 172 høj

står på toilettet fordi at billedet blev bedre derfra - end hvis jeg stod på gulvet!

Anmeld

19. januar 2012

wmillapigenw

rikkeregnbue skriver:

Hvor er du fin

Tak!

Anmeld

19. januar 2012

FrkLarsen

wmillapigenw skriver:

Tak

& jeg er faktisk ikke så lille igen er 172 høj

står på toilettet fordi at billedet blev bedre derfra - end hvis jeg stod på gulvet!

Nej så er du ihvertfal ikke lille ;-) 

Jeg er vant til at stå på gulvet, jeg er 1.76 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.