christinak skriver:
Baby har de sidste par dage været aktiv, men synes han idag ikke sparker nær så meget, har mærket ham i nat, kort i morges og for en halv times tid siden, men det er mere moslen og små blide puf og han plejer normalt sparker godt igennem.
Hvor meget skal man mærke dem sparker når man er 26+2?
Skal lige nævnes at vi er på ferie i Norge så kan ikke sådan bare lige ringe til sygehuset.
Har også de sidste par dage haft ondt i maven og underlivet om natten og hen ad dagen plus ryggen og lænden gør ondt, og jeg sover næsten konstant.
tror absolut ikke du skal være bekymret, da du har mærket ham op til flere gange
.. babyer er ligesom os vokse.. vi har også dage hvor vi ikke er så aktive og det samme har de.. selvfølgelig skal man være obs på det, hvis mønstret pludselig ændrer sig dræstigt, men ellers er der intet at være bekymret for..du lærer også din baby mere og mere at kende og ved mere og mere med tiden hvornår man skal være nervøs og ikke..
min pige i maven er også super aktiv, faktisk så aktiv at mine ribben er total smadret, hehe .. men hun har også nogle dage hvor hun er mindre aktiv, men hvor jeg dog stadig mærker hende..
din baby finder sit eget mønster og så længe du mærker ham, så er det tip top 

Anmeld