Xl-s medical virker de???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du prøvet xl-s medical og virkede det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

36.809 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal nå at tabe mig 10-15 kg. inden tre mdr. hvor jeg for en dom om, om jeg kan få lavet mine ENORME bryster mindre. Tænkte med det samme xl-s medical.

Nogle der ved om det virker, og hvad er jeres resultater?  Kunne virkelig godt bruge et "vidunder middel".

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Princesspigen

følger lige med, har overvejet at prøve det samme :-)

Anmeld

22. januar 2012

Mortilxx

Jeg bruger ALLI piller, og jeg tabte mig 7 kg på halvanden måned;-)

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Nihell skriver:

Jeg bruger ALLI piller, og jeg tabte mig 7 kg på halvanden måned;-)

Er også startet på Alli  har tabt ca 2 kg på en uge.

Anmeld

23. januar 2012

Mortilxx

Anonym skriver:

Er også startet på Alli  har tabt ca 2 kg på en uge.

Tillykke:-)

Jeg kan helt sikkert anbefale dem, og har kun hørt godt om dem fra venner og familie. Jeg tror at de der siger/skriver at de ikke virker, ikke har lavet en kostændring og ikke får dyrket motion:-)
De har i hvert fald virket på mig:-)

Anmeld

23. januar 2012

QueDee

Nihell skriver:

Tillykke:-)

Jeg kan helt sikkert anbefale dem, og har kun hørt godt om dem fra venner og familie. Jeg tror at de der siger/skriver at de ikke virker, ikke har lavet en kostændring og ikke får dyrket motion:-)
De har i hvert fald virket på mig:-)

Men hvordan ved du så at det er pillerne, der virker - og ikke bare kostændringen og motionen?

Anmeld

23. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg skal nå at tabe mig 10-15 kg. inden tre mdr. hvor jeg for en dom om, om jeg kan få lavet mine ENORME bryster mindre. Tænkte med det samme xl-s medical.

Nogle der ved om det virker, og hvad er jeres resultater?  Kunne virkelig godt bruge et "vidunder middel".

På forhånd tak.

hvis man læser omkring xl-s så kan du se at det ikke er besynderlig mange personer de forskellige piller er blevet testet på. Så vidt jeg kunne læse mig til det så er det under 30 forsøgspersoner....synes det virker tvivlsomt.

jeg har prøvet nupokur og tabte 2kg om ugen. Denne her uge har jeg talt kalorier i stedet og taber lige så meget.

Anmeld

27. januar 2012

Mortilxx

QueDee skriver:

Men hvordan ved du så at det er pillerne, der virker - og ikke bare kostændringen og motionen?

Fordi siden jeg fødte min søn, har jeg haft svært ved at tabe mig ved kostændringen og motion (det skal lige siges at jeg er et meget utålmodigt menneske, så jeg ga' det måske ikke nok tid), og da jeg så startede på ALLI piller, raslede kiloerne af mig. Jeg skal da gerne indrømme, at jeg faktisk har spist usundt noget af tiden, og der røg kiloene også. Men det varierer sikkert fra person til person, om de virker.

Et tidligere familiemedlem tabte sig 11 kg. På ca. Et halvt år, han gjorde ikke det store for det dengang, men tabte sig alligevel. Efter lidt tid begyndte han at løbe hver til hver anden dag, og i løbet af en mdr. Eller to var han en slank fyr.
En bekendt gik fra at være meget overvægtig, til at være en super slank pige, i løbet af et år. Hun ændrede kostvaner og motionerede hver til hver anden dag.
Begge brugte ALLI piller:-)

Anmeld

11. april 2012

bette bebs

Nihell skriver:

Fordi siden jeg fødte min søn, har jeg haft svært ved at tabe mig ved kostændringen og motion (det skal lige siges at jeg er et meget utålmodigt menneske, så jeg ga' det måske ikke nok tid), og da jeg så startede på ALLI piller, raslede kiloerne af mig. Jeg skal da gerne indrømme, at jeg faktisk har spist usundt noget af tiden, og der røg kiloene også. Men det varierer sikkert fra person til person, om de virker.

Et tidligere familiemedlem tabte sig 11 kg. På ca. Et halvt år, han gjorde ikke det store for det dengang, men tabte sig alligevel. Efter lidt tid begyndte han at løbe hver til hver anden dag, og i løbet af en mdr. Eller to var han en slank fyr.
En bekendt gik fra at være meget overvægtig, til at være en super slank pige, i løbet af et år. Hun ændrede kostvaner og motionerede hver til hver anden dag.
Begge brugte ALLI piller:-)

Jeg ved godt det er et ældre indlæg, men jeg håber du stadig læser med

Såvidt jeg ved fungerer alli pillerne ved, at man får meget tynd mave hvis man spiser noget mad med fedt i. Har du haft store problemer med det?

Og hvordan går det med vægttabet?

Anmeld

4. maj 2012

Mortilxx

hellemi skriver:

Jeg ved godt det er et ældre indlæg, men jeg håber du stadig læser med

Såvidt jeg ved fungerer alli pillerne ved, at man får meget tynd mave hvis man spiser noget mad med fedt i. Har du haft store problemer med det?

Og hvordan går det med vægttabet?

Det er rent held at jeg lige er kommet på baby.dk i dag, bruger ikke siden mere. Men jeg har ikke oplevet noget tynd mave eller diare lignende symptomer, nogle maver er mere sarte end andre. Jeg har skulle på toilet mere end jeg plejede, men ikke noget jeg har været plaget af. Jeg tror der står i indlægssedlen at en ud af hundrede oplever diare når de spiser. Jeg er lige stoppet på ALLI piller, og taber mig stadig lidt, jeg gør lige nu intet for at tabe mig;-)

Jeg har været lidt på dem on and off de sidste måneder, så jeg har tabt mig ca. 10 kg i alt, jeg vejer nu 52 kg. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.