Spørgsmål om plukveer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Emily2012<3

Jeg er 34+5 idag, og jeg har sådan rimelig mange plukveer, og når de kommer så bliver maven jo helt hård, men jeg føler også at lillepigen maser så meget at jeg er ved at tisse i bukserne..

Jeg har haft en del her den siste times tid.. Og tidligere idag (imorges) kom er sådan en lille klister klat ud da jeg tørrede mig.. :/

Kan det være fordi der er gang i noget, eller er jeg bare hysterisk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Kruse90

Emily2012<3 skriver:

Jeg er 34+5 idag, og jeg har sådan rimelig mange plukveer, og når de kommer så bliver maven jo helt hård, men jeg føler også at lillepigen maser så meget at jeg er ved at tisse i bukserne..

Jeg har haft en del her den siste times tid.. Og tidligere idag (imorges) kom er sådan en lille klister klat ud da jeg tørrede mig.. :/

Kan det være fordi der er gang i noget, eller er jeg bare hysterisk? 

Det kunne da godt lyde sådan søøde.
Hvis du har sådan en tyngdefornemmelse ville jeg i hvertfald klart ringe.
Ja det ville jeg nok alligevel, bare lige for at høre hvad de siger, og fortælle dem om den klat.

Kram

Anmeld

19. januar 2012

Emily2012<3

Kruse90 skriver:

Det kunne da godt lyde sådan søøde.
Hvis du har sådan en tyngdefornemmelse ville jeg i hvertfald klart ringe.
Ja det ville jeg nok alligevel, bare lige for at høre hvad de siger, og fortælle dem om den klat.

Kram

Jamen jeg tænker sådan lidt at jeg føler mig lidt hysterisk.. 

Jeg har sovet rigtig dårligt de sidste dage, og har haft sådan lidt ondt i maven også.. Altså sådan at jeg skulle bæ (op til flere gange om dagen) .. 

Og så imorges kom den der lille klat.. Og så efter så har jeg haft de plukveer nærmest hver gang jeg har rejst mig op, eller har lavet et eller andet.. :/

Dog har jeg jo også haft plukveer andre dage.. Bare ikke så mange.. :/

Anmeld

19. januar 2012

Kruse90

Emily2012<3 skriver:

Jamen jeg tænker sådan lidt at jeg føler mig lidt hysterisk.. 

Jeg har sovet rigtig dårligt de sidste dage, og har haft sådan lidt ondt i maven også.. Altså sådan at jeg skulle bæ (op til flere gange om dagen) .. 

Og så imorges kom den der lille klat.. Og så efter så har jeg haft de plukveer nærmest hver gang jeg har rejst mig op, eller har lavet et eller andet.. :/

Dog har jeg jo også haft plukveer andre dage.. Bare ikke så mange.. :/

Jeg ville ringe for at berolige mig selv søøde
Husk lige at opdater hvis/når du har ringet.

Anmeld

19. januar 2012

Emily2012<3

Kruse90 skriver:

Jeg ville ringe for at berolige mig selv søøde
Husk lige at opdater hvis/når du har ringet.

Jeg tror lige jeg ser tiden an til i morgen.. Og hvis det fortsætter sådan her, så må jeg lige kontakte FG..

Og skal skam nok opdatere søde..

Og sikke en flot mause du har.. 

Anmeld

19. januar 2012

Kruse90

Emily2012<3 skriver:

Jeg tror lige jeg ser tiden an til i morgen.. Og hvis det fortsætter sådan her, så må jeg lige kontakte FG..

Og skal skam nok opdatere søde..

Og sikke en flot mause du har.. 

Det er dig der ved bedst, hvordan du har det Er du stadig tryg så skal du vente, er du utryg skal du reagere

Taak Er så glad og evig taknemlig over den mave
Jeg føler mig heldig

Anmeld

19. januar 2012

Misty

Når jeg har plukkeveer får jeg det lige sådan... Jeg skal altid tisse når jeg har plukkeveer Den er steen sikker hver gang, hehe...

Ang. den lille slim klat tror jeg ikke du skal være bekymret...

Da jeg var til fødselsforberedelse, sagde hun at hvis man oplevede at slimproppen gik (ved jo ikke om det er det der er sket ved dig) så skulle man bare tænkte "fint nok, det kan min krop så også." Men at det ikke betyder at kroppen er ved at gå i fødsel og det er heller ikke noget man behøver ringe til fødegangen om. Da den ikke rigtig har betydning for noget alligevel... Så tror bestemt ikke du skal være urolig for det.. Men hvis du generelt har det dårligt og er meget bekymret så synes jeg du skal ringe, hellere en gang for meget end for lidt!

Nu er du jo også ved at være et sted i din graviditet hvor det hele bliver mere tungt, og baby presser på en alle mulige mærkelig steder, så måske det er ganske naturligt?

Kram fra mig 37+6

Anmeld

19. januar 2012

Emily2012<3

Kruse90 skriver:

Det er dig der ved bedst, hvordan du har det Er du stadig tryg så skal du vente, er du utryg skal du reagere

Taak Er så glad og evig taknemlig over den mave
Jeg føler mig heldig

Ja jeg er som sådan ikke utryg ved det.. Jeg undrede mig bare lidt over det hele.. 

Ja kan jeg godt forstå da.. Du er også ved at være langt allerede.. 

Anmeld

19. januar 2012

Kruse90

Emily2012<3 skriver:

Ja jeg er som sådan ikke utryg ved det.. Jeg undrede mig bare lidt over det hele.. 

Ja kan jeg godt forstå da.. Du er også ved at være langt allerede.. 

Ja tiden flyver da bare godt nok afsted i hastende fart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.