Sanne Salomonsen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er Sanne Salomonsen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.333 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

..

Jeg er selv stor Sanne fan og sidder lige og lytter til hendes nye album

Kom så lige til at tænke på hvad I mon mener om hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Miamaja

jeg har aldrig rigtig synes om hendes musik specielt meget til at kobe det. jeg bryder mig ikke om hendes udseende eller maade at vaere paa. synes hun er for raa til min smag. jeg synes ikke noget udpraeget daarligt om hende saa jeg har valgt blankt .

Anmeld

11. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne rocker for vildt

Anmeld

11. marts 2009

trunte89

Jeg ELSKER hende.. Elsker alt ved hende!
Hun er et af de mennesker jeg beundre allermest. Så vildt smuk undenpå og inden i.
Elsker hendes musik og har fulgt hende i mange år, jeg tuede , da jeg fik at vide, at hun havde fået en blodprop. Og er lykkelig over, at se hende komme så stærkt tilbage.
Hun betyder vildt meget for mig. Mærkeligt måske, men sådan er det
Hun har min største respekt!

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Jeanne skriver:

Sanne rocker for vildt

enig

Anmeld

11. marts 2009

Becks

Sys hun laver fed musik, især det nye på dansk - det er godt
Og så er jeg VILD med hendes hår, det gad jeg godt og eje, så kunne hun få mit håbløse hår haha

Anmeld

11. marts 2009

Kvindemin

Ja hun har noget rigtig fint hår, men øh - ikke til en 50 årige
Sådan ser JEG det, men hun laver noget super god musik og er super sej at se på.
Syntes stadig hendes tøj valg og div. er liidt for meget til hende. Hun er ikke ung, selvom hun gerne vil være det. Men det er jo hver sin smag.

Anmeld

11. marts 2009

malou

Chritinap skriver:

Ja hun har noget rigtig fint hår, men øh - ikke til en 50 årige
Sådan ser JEG det, men hun laver noget super god musik og er super sej at se på.
Syntes stadig hendes tøj valg og div. er liidt for meget til hende. Hun er ikke ung, selvom hun gerne vil være det. Men det er jo hver sin smag.

Smiler... hun er Danmark´s rock mamma med STORT M!!!!! men håret er ikke hendes eget... hun er nemlig stor kunde hos Djarling hairexstentions!!! var der nemlig selv i mange år...

knus malou

Anmeld

11. marts 2009

Kvindemin

malou skriver:

Smiler... hun er Danmark´s rock mamma med STORT M!!!!! men håret er ikke hendes eget... hun er nemlig stor kunde hos Djarling hairexstentions!!! var der nemlig selv i mange år...

knus malou

Hehe, det er nok der den lægger så.
Okay, men hun er da en af dem det er pænt og 'naturligt' på så

Knus Christina

Anmeld

11. marts 2009

Mikkelmusen

Hun har dælme lavet god musik, men jeg synes slet ikke hendes nye musik er fed. Jeg skruer ned for radioen når jeg hører den nyeste hvor hun synger noget med taxa... Den kan jeg ikke døje....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.