Ordenlig forskrækkelse jeg fik.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

Dinar

Hej, I søde damer der ude...

Jeg læste en meget meget sørgelig historie på en anden side, om en hvis barn døde i maven inden hun skulle føde og hold da op jeg græd såååå sørgelig den var.

Og nu tænker jeg på jeg er ikke særlig langt ind i min graviditet 13+3 og jeg vil gerne vide hvornår I kunne mærke liv ??

PS. Før drømte jeg ikke så meget og nu drømmer jeg helle tiden jeg drømmer fra jeg falder i søvn til jeg vågner andre der har oplevet det???

KH

Dinar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Diana...

Jeg mærket først noget i uge 18 som første gang er det meget normalt at man først mærker noget helt hen til uge 20.

Anmeld

11. marts 2009

Dinar

Diana/Claus skriver:

Jeg mærket først noget i uge 18 som første gang er det meget normalt at man først mærker noget helt hen til uge 20.

tak for dit svar diana ...

og glæder mig til at begynde at mærke den lille .........

Anmeld

11. marts 2009

Mutti2

Hejsa

Jeg mærkede liv i 16 + 4. Det var en fredag, solen skinnede og jeg havde lige fået weekend. Jeg glemmer det aldrig. det var så fantastisk, endeligt at mærke, at hun virkelig var derinde

Knus Pernille

Anmeld

11. marts 2009

W&M <3

Hejsa..

Jeg var over 20 uger henne før jeg mærkede noget. Tror det var omkring 24 uger.
Fik afvide at det var meget normalt første gang man er gravid.

Janie.

Anmeld

11. marts 2009

Dinar

uhe tror godt nok ikke jeg kan vente såå meget

Anmeld

12. marts 2009

sabi1979

Hej
Jeg har en datter på snart 10 år, og er nu i uge 16+2 med den næste, jeg har kunnet mærke liv siden ca.uge 15+3, men jeg har også hørt at det er normalt som anden gangs fødende at mærke liv noget før end en førstegangs fødende

knus Sabrina 16+2

Anmeld

12. marts 2009

3rollinger

Med min den foerste kunne jeg maerke liv i uge 24.Og ja, det var lidt lang tid at vente. Men det var det hele vaerd.

Knus
Trine

Anmeld

13. marts 2009

Dinar

jeg må bare vente nå den er klar til at give tegn fra sig skal den nok..

Anmeld

13. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

de siger nogen kan fra uge 16, men det er meget forskelligt.. jeg ku i uge 15... glæder mig til at mærke det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.