Er i også bekymrede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Hej tøser..

Ja, spørgsmålet lyder som sagt: Er i også bekymrede?

Jeg selv er ved at blive fuldstændig sindssyg af bekymringer!! Jeg var som nogle måske har set i KBH i tirsdags, og havde en god tur trods mine bekymringer for flyveturen og for den lange dag (med hensyn til hvile, mad og drikke), Men alt gik som sagt fint! Men!!! Onsdag morgen kastede jeg op - og et sæt af nye bekymringer dukkede op - så slemt at jeg faktisk idag også er taget tidligt hjem fra arbejde, fordi jeg ikke kan samle mig om noget.. Tænk sig hvis jeg har gjort noget som min lille baby ikke kan tåle - eller lide? Tænk hvis jeg aborterer - eller at jeg er på vej i noget alvorligt???

Tænker i også sådan? Eller er jeg bare hysterisk? Jeg har så også aborteret 2 måneder inden jeg blev gravid med det her lille spir, og tror det spiller mig et puds i ny og næ :/ Suk - det sq ikke nemt at være gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

sarahjylland

Argh måske ikke lige på samme måde. Baby skal nok tage det baby skal have om du så er virkelig mega syg så får den det den skal. Jeg bekymre mig (trods 3 x saer) mere for mig denne gang da jeg reagere på de mest underligste ting... Og idag fik jeg rystetur som jeg nu skal op til lægen og tjekkes for i morgen. DET bekymre mig. 

Anmeld

22. januar 2012

benzon

Frk P. skriver:

Hej tøser..

Ja, spørgsmålet lyder som sagt: Er i også bekymrede?

Jeg selv er ved at blive fuldstændig sindssyg af bekymringer!! Jeg var som nogle måske har set i KBH i tirsdags, og havde en god tur trods mine bekymringer for flyveturen og for den lange dag (med hensyn til hvile, mad og drikke), Men alt gik som sagt fint! Men!!! Onsdag morgen kastede jeg op - og et sæt af nye bekymringer dukkede op - så slemt at jeg faktisk idag også er taget tidligt hjem fra arbejde, fordi jeg ikke kan samle mig om noget.. Tænk sig hvis jeg har gjort noget som min lille baby ikke kan tåle - eller lide? Tænk hvis jeg aborterer - eller at jeg er på vej i noget alvorligt???

Tænker i også sådan? Eller er jeg bare hysterisk? Jeg har så også aborteret 2 måneder inden jeg blev gravid med det her lille spir, og tror det spiller mig et puds i ny og næ :/ Suk - det sq ikke nemt at være gravid!

Jeg skal meget op .

Anmeld

23. januar 2012

Anonym

Det er ikke grund til at være bekymret, uanset om du er det eller ej så sker det som sker med fosteret, og det skal selvfølgelig gå godt den her gang når du er kommet så langt ind i graviditeten. Og selvfølgelig er en flyvetur ikke farlig! Det som er mere farligt er dog at være bekymret og stresset. Læste i et gravidblad at uro under graviditeten øgede babys risiko for at udvikle astma med rigtig mange procent. Har givet mig lidt stof til eftertanke og i denna graviditet har jeg besluttet ikke at bekymre mig over unødvendige ting og sådant jeg ikke kan gøre noget ved. Håber det kan inspirere!

Anmeld

26. januar 2012

Nattøs

jeg har faktisk været godt afslappet på trods af at det er min første gravitet Jeg led kun af bekymringer i starten ind til at jeg fik en drøm som fortalte mig at barnet havde det fint (en dejlig stemme der fortalte mig det) men da jeg så blødte en aften (lige som minds) gik jeg fuldstændig i panik. måtte have en tryghedscanning som pænt viste en livlig baby¨

Jeg har faktisk sagt til mig selv, jeg gider ikke gå og være nervøs, for maven giver mig tegn, hvis der er noget den ikke er tilfreds med (måske indbildning ved det ikke) og så længe jeg ikke bløder, er jeg ikke nervøs.

Anmeld

27. januar 2012

sarahjylland

Nattøs skriver:

jeg har faktisk været godt afslappet på trods af at det er min første gravitet Jeg led kun af bekymringer i starten ind til at jeg fik en drøm som fortalte mig at barnet havde det fint (en dejlig stemme der fortalte mig det) men da jeg så blødte en aften (lige som minds) gik jeg fuldstændig i panik. måtte have en tryghedscanning som pænt viste en livlig baby¨

Jeg har faktisk sagt til mig selv, jeg gider ikke gå og være nervøs, for maven giver mig tegn, hvis der er noget den ikke er tilfreds med (måske indbildning ved det ikke) og så længe jeg ikke bløder, er jeg ikke nervøs.

Kan ikke finde dig på termnlisten. Hvornår har du termi??

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

sarahjylland skriver:

Kan ikke finde dig på termnlisten. Hvornår har du termi??

den 19/7 2012

Anmeld

29. januar 2012

sarahjylland

Nattøs skriver:

den 19/7 2012

hehe okay ja jeg er der jo i starten af juli så skulle gerne være hjemme når du kommer

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

sarahjylland skriver:

hehe okay ja jeg er der jo i starten af juli så skulle gerne være hjemme når du kommer

hehe ja skulle du jo helst gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.