Odder eller Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Ellie79

Odder bare fordi jeg selv har en og elsker elsker den vogn - havde en emmaljunga de første 6 uger af Maltes liv - var en mandags model og der gik ikke en dag uden der var noget nyt galt med den, så solgte og købte en brugt odder på x dream stel og den er så lækker at kører med... min er forressten bare helt sort med søvl stel og hård kaleche

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Anmeld

20. januar 2012

JonTri

Har stemt Odder. Stellet er fantastisk (x-Dream) og fylder intet. Men begge vogne er jo sikre og lækre. 

Jeg kan nu også godt lide, at odder kassen er dansk produceret! 

Anmeld

20. januar 2012

babymus77

Klart emmaljunga det er i mine øjne den pæneste og lækreste;-)) Glæder mig til sommer hvor vores lille bebs kommer og skal putte i den;-))

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak  Må tænk lidt videre inden jeg vælger. 

Anmeld

20. januar 2012

modesty

Jeg ved godt at det ikke er dét du spørger om, men jeg købte en brugt Simo i den blå avis til 500 kr. og er super glad for den. Har kørt med min venindes Odder og min vogn er fuldstændig lige så god som hendes. Jeg fatter ikke den kæmpe prisforskel - og at man vil bruge 5.000-10.000 kr. på en vogn.

Ligegyldigt hvad du vælger, så vælg et alu-stel. Krom-stel ruster.

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ved godt at det ikke er dét du spørger om, men jeg købte en brugt Simo i den blå avis til 500 kr. og er super glad for den. Har kørt med min venindes Odder og min vogn er fuldstændig lige så god som hendes. Jeg fatter ikke den kæmpe prisforskel - og at man vil bruge 5.000-10.000 kr. på en vogn.

Ligegyldigt hvad du vælger, så vælg et alu-stel. Krom-stel ruster.

Okay, men tak for dit svar 

Vil gerne have en Odder eller Emmaljunga, men vil da lige kigge på Simo inden jeg vælger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.