fosterets vägt ?? de vejer alle sammen min baby forkert 23+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

louisekanayo

Hej nu er jeg fuldständig rundt pa gulvet,

den 31 december blev jeg paa hospitalet scannet og fik en vägt pa 407 gram. altsaa fosterets vägt,

den 16 Januar ca 2 uger senere bliver hun vejet til 601 gram,

näste dag bliver jeg igen scannet da jeg har väret syg,

og her bliver hun vejet til 575 gram

i dag den 19 januar kommer jeg til lägen/gynekologen, og her bliver hun vejet til 492 gram,

jeg fatter intet og jeg spurgte saa hvorfor de andre havede vejet barnet til ca 600 gram osv, det kunne hende der scannede mig ikke forstaa for hun havde vejet nu og det var den korrekte vägt sagde hun altsaa 492 gram

jeg fatter intet jeg er i uge 23+4 i dag er min baby saa ikke vildt lille ?

hun sagde det var en normalvägt for denne uge ??

jeg er forvirret  hvad syns i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

EKBJ

louisekanayo skriver:

den 31 december blev jeg paa hospitalet scannet og fik en vägt pa 407 gram. altsaa fosterets vägt,

i dag den 19 januar kommer jeg til lägen/gynekologen, og her bliver hun vejet til 492 gram,

jeg fatter intet og jeg spurgte saa hvorfor de andre havede vejet barnet til ca 600 gram osv, det kunne hende der scannede mig ikke forstaa for hun havde vejet nu og det var den korrekte vägt sagde hun altsaa 492 gram

Jeg vil mene at 492 g er for lille hvis du er 23+

min bebse vejede 497 g da jeg var 22+

Og nu skal de vidst tage godt 100 g eller mere på om ugen. 

EK - 24+2

Anmeld

19. januar 2012

louisekanayo

EKBJ skriver:

Jeg vil mene at 492 g er for lille hvis du er 23+

min bebse vejede 497 g da jeg var 22+

Og nu skal de vidst tage godt 100 g eller mere på om ugen. 

EK - 24+2

Hej.

nu har jeg lige läst her inde at i uge 23 er fosterets vägt mellem

465-570 gram ..!? saa er det vel okay ?? eller .. det er heller ikke til at vide hvad hun vejer präcist naar alle vejer hende forskelligt !!

hun er fint aktiv og jeg märker da osse liv hver dag, men kan slet ikke finde ud af det hele nu naar der er saa mange forskellige vejninger.

Anmeld

19. januar 2012

EKBJ

louisekanayo skriver:

Hej.

nu har jeg lige läst her inde at i uge 23 er fosterets vägt mellem

465-570 gram ..!? saa er det vel okay ?? eller .. det er heller ikke til at vide hvad hun vejer präcist naar alle vejer hende forskelligt !!

hun er fint aktiv og jeg märker da osse liv hver dag, men kan slet ikke finde ud af det hele nu naar der er saa mange forskellige vejninger.

Jeg kan godt forstå du er forvirret, men tror altså ikke du skal være begyndret da det jo bare er noget de skønner den til at være og h*n skal nok vokse sig stor!! 

Anmeld

19. januar 2012

Krussedulle

louisekanayo skriver:

Det kan nemt snyde hvis de måler 1 mm forkert, kan det give et helt sms'er resultat!Min dreng blev skønnet af jm i uge 37+ til 3200-3300 og 4 uger efter (41+) blev han scannet til 3200.. Han kom ud 3 dage efter scanningen og vejede 4000 g .. Så det er kun et skøn .. Og tror ikke du har noget at være urolig for

Anmeld

19. januar 2012

louisekanayo

Krussedulle skriver:

Det kan nemt snyde hvis de måler 1 mm forkert, kan det give et helt sms'er resultat!Min dreng blev skønnet af jm i uge 37+ til 3200-3300 og 4 uger efter (41+) blev han scannet til 3200.. Han kom ud 3 dage efter scanningen og vejede 4000 g .. Så det er kun et skøn .. Og tror ikke du har noget at være urolig for

Hej.

Ja okay, jeg vil pröve at slappe lidt af, jeg har ihvertfald faaet at hvide til alle scanninger at der er et godt flow gennem navle snoren som i övrigt ogsaa er 3 kar i

og jeg märker jo oss hendes bevägelser hver dag

og alle scannings damerne siger altid at hun er meget aktiv der inde

saa alt er nok i orden

Anmeld

19. januar 2012

Valle81

Kan godt først at alter forvirret, men som andre skriver ville jeg ikke bekymre mig for meget. De scanninger vil være lige så forskellige som hænder og personer der scanner det samme gælder jordemødre, har været gravid med 3 lækre unger og har haft mange jordemødre og hænder der har mærket og skønnet og det har været lige så forskelligt som vinden blæser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.