37+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Anonym trådstarter

De sidste mange dage er jeg begyndt at få meget kvalme og mange plukkeveer om aftenen, de sidste 2 nætter er jeg vågnet op om natten, med rigtig meget kvalme, det er som om at det er kvalmen jeg våger op af, også har jeg menstrations lign smerter der trækker om i lænden, men det er ikke plukveer, krampen eller hvad det er, er vedvarende samtidig med plukkeveer. Hvad er det ?? Hvorfor får jeg det ?? Om dagen er der slet ingen ting. Skal jeg gå til lægen og fortælle om det eller ?? Jeg er da blevet lidt bange for hvad mon det kan være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

De sidste mange dage er jeg begyndt at få meget kvalme og mange plukkeveer om aftenen, de sidste 2 nætter er jeg vågnet op om natten, med rigtig meget kvalme, det er som om at det er kvalmen jeg våger op af, også har jeg menstrations lign smerter der trækker om i lænden, men det er ikke plukveer, krampen eller hvad det er, er vedvarende samtidig med plukkeveer. Hvad er det ?? Hvorfor får jeg det ?? Om dagen er der slet ingen ting. Skal jeg gå til lægen og fortælle om det eller ?? Jeg er da blevet lidt bange for hvad mon det kan være..

det er sikkert modningsveer du har..

men altid konsultere lægen hvis du er i tvivl..

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det er sikkert modningsveer du har..

men altid konsultere lægen hvis du er i tvivl..

modningsveer, er det ikke lidt tidligt at få ?? Hvor langtid kan man have dem ? Sådan nogen havde jeg ikke sidst jeg fødte.

Ja det ku være jeg skulle spørge en læge, men jeg føler bare det er lidt tåbelidt, jeg er egentligt 2'gangs fødende. Men jeg kan sgu ikke finde ud af hvad det er.
1'ste gang jeg fødte gik det bare i gang 41+0 og der var der ikke så meget hurlumhej..

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

modningsveer, er det ikke lidt tidligt at få ?? Hvor langtid kan man have dem ? Sådan nogen havde jeg ikke sidst jeg fødte.

Ja det ku være jeg skulle spørge en læge, men jeg føler bare det er lidt tåbelidt, jeg er egentligt 2'gangs fødende. Men jeg kan sgu ikke finde ud af hvad det er.
1'ste gang jeg fødte gik det bare i gang 41+0 og der var der ikke så meget hurlumhej..

det er da ikke tidligt når du er 37+1.. det er ganske normalt..

mine startede da jeg var i uge 34 elelr sådan noget med den første..

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det er da ikke tidligt når du er 37+1.. det er ganske normalt..

mine startede da jeg var i uge 34 elelr sådan noget med den første..

Nå okay, jeg syntes bare det er lidt tidlig, hvis jeg skal have det en hel måned frem Men jeg kan da trøste mig med at der intet er om dagen før end ved 18 tiden, så begynder plukkeveerne, også kommer kvalmen, og menskrampen senere.

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Nå okay, jeg syntes bare det er lidt tidlig, hvis jeg skal have det en hel måned frem Men jeg kan da trøste mig med at der intet er om dagen før end ved 18 tiden, så begynder plukkeveerne, også kommer kvalmen, og menskrampen senere.

jep, men det er desværre realiteten for mange.. jeg fødte 38+4, så gik med dem i ca 4 uger.

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jep, men det er desværre realiteten for mange.. jeg fødte 38+4, så gik med dem i ca 4 uger.

Det var da altid noget at du fødte før termin så

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Det var da altid noget at du fødte før termin så

ja det var jeg ret taknemmelig for..

men som sagt ring til lægen hvis du er alt for bekymret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.