Risengrød under dynen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.156 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

Lullaby

Ja hvordan gør man det? Bare risengrød der lige hurtigt bliver kogt op og så under dynen i hvor lang tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Diana...

Under dynen om morgen så skulle den være klar om aften.

Anmeld

11. marts 2009

Sara.

Jeg koger det lige op ca klokken 14.30 - 15.. så plejer det være klar til aftensmad senest halv 19.... går lige ind og rører i det engang i mellem.....

Anmeld

11. marts 2009

ann-kristina

Det skal lige koge 5 min og så stå 1½-2 timer, så er det fint. Plejer ikke at røre idet imellemtiden.

Anmeld

11. marts 2009

Rasmine

ann-kristina skriver:

Det skal lige koge 5 min og så stå 1½-2 timer, så er det fint. Plejer ikke at røre idet imellemtiden.

Anmeld

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anja Nørreslet skriver:

Ja hvordan gør man det? Bare risengrød der lige hurtigt bliver kogt op og så under dynen i hvor lang tid?

Jeg har prøvet det med risengrøden i sengen flere gange... Problemet er bare, syntes jeg, at risene simpelthen bliver for smattede

Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men på brændeovnen virker for mig. Det tager 3-4 timer, men det er rigtig fint

Men i sengen - den virker ikke for mig. Jeg syntes ikke det smager godt.

Men du skal koge det op først og sidst og smage det til med salt til sidst, som sædvanligt

God fornøjelse!!

Anmeld

11. marts 2009

malou

Anja Nørreslet skriver:

en god times tid. pak gryden ind i aviser.... håndklæder og så ind i kassen...... mums...

Anmeld

12. marts 2009

SaNiNa

kogner altid risengrød under dynen...

men vi får det heller ikke så tit for jeg kan ikke lide det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.