Hov forresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Moms

Tilkke - godt du selv kom i gang - selvom det jo også var et langt forløb.

Misundelig på din pressefase -min varede 2½ time.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Benjamins'mor

Stort tillykke med ham!

Anmeld

19. januar 2012

Muhmi

Ja hovsa...

Tillykke med bettemanden

Anmeld

19. januar 2012

Ploffer

Höör skriver:

Jeg har imorges kl 7.00 født en lille perfekt søn på 3260 gram og 51 cm mit vand gik onsdag morgen kl 7.30 og igår aftes kl 20 ankom vi på hospitalet fik morfin og overgav mig til epi selvom jeg som udgangspunkt helst ville være fri men 7,5 time med veer og 1 cm åben indså jeg der ingen vej uden omVar er rigtig glad for jeg ikke havde sat migAl verdens planer for men bare fulgte med presveer i 7 min med 6 pres og vupti der var vores lillemand ps er mig der lavede trådene vedrørende igangsættelse med stikpiller hjælp men den kan de da beholde vi klarede det selv

Hjertelig tillykke med prinsen 

Anmeld

19. januar 2012

Nessie

Stort tillykke med jeres lille dreng

Anmeld

19. januar 2012

gonefishing

Höör skriver:

Jeg har imorges kl 7.00 født en lille perfekt søn på 3260 gram og 51 cm mit vand gik onsdag morgen kl 7.30 og igår aftes kl 20 ankom vi på hospitalet fik morfin og overgav mig til epi selvom jeg som udgangspunkt helst ville være fri men 7,5 time med veer og 1 cm åben indså jeg der ingen vej uden omVar er rigtig glad for jeg ikke havde sat migAl verdens planer for men bare fulgte med presveer i 7 min med 6 pres og vupti der var vores lillemand ps er mig der lavede trådene vedrørende igangsættelse med stikpiller hjælp men den kan de da beholde vi klarede det selv

haha! kender det godt, man siger man bare skal have lattergas, men ender med epi og flere "pondus"
Og stort tillykke!! 

Anmeld

19. januar 2012

bøgelund

stort tillykke med drengen..  

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Höör skriver:

Stort tillykke.... 

En "trussel" om igangsættelse plejer i det fleste tilfælde være nok til at fødslen selv går i gang... 

Anmeld

19. januar 2012

BabyMama2

Tillykke!

Anmeld

19. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Höör skriver:

Stort tillykke med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.