Termin i dag!!!!!!!!!! hvor er bettemanden henne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

oOhelene&larsOo

Yep har termin i dag endelig  men ingen bettemand endnu... 

han syntes åbenbart at han skal drille mor og far  øv øv øv...

og i morgen har jeg selv fødselsdag, krydser finger for han kommer i dag/nat ellers må han altså vente til mandag syntes jeg... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

kekp

oOhelene&larsOo skriver:

og i morgen har jeg selv fødselsdag, krydser finger for han kommer i dag/nat ellers må han altså vente til mandag syntes jeg... 

Uhh hvor er det spændende. Kan lige forestille mig hvor utålmodig jeg også vil være på mandag på min terminsdato hvis ikke han er kommet ud til den tid

Må håbe at din bettemand får timet det rigtigt, så han ikke bestemmer sig for at han skal have fødselsdag samme dag som sin mor

Anmeld

19. januar 2012

Malene76

oOhelene&larsOo skriver:

Tillykke med det. Føler dog med dig. Jeg er jo gået 4 dage over termin i dag og er ved at være temmelig utålmodig. Det er svært at vente på nogen man glæder sig så meget til.  

KH Malene

Anmeld

19. januar 2012

oOhelene&larsOo

kekp skriver:

Uhh hvor er det spændende. Kan lige forestille mig hvor utålmodig jeg også vil være på mandag på min terminsdato hvis ikke han er kommet ud til den tid

Må håbe at din bettemand får timet det rigtigt, så han ikke bestemmer sig for at han skal have fødselsdag samme dag som sin mor

ja jeg håber godt nok også han vælger en anden dag end min fødselsdag og komme ud på 

man er frygtelig utålmodig, nu det altså ikke sjovt og vente med på det man har skabt i så mange måneder derinde i hulen 

Anmeld

19. januar 2012

oOhelene&larsOo

Malene76 skriver:

Tillykke med det. Føler dog med dig. Jeg er jo gået 4 dage over termin i dag og er ved at være temmelig utålmodig. Det er svært at vente på nogen man glæder sig så meget til.  

KH Malene

ja nu vil man altså gerne se hvad det er man har skabt så mange måneder nu derinde i babyhulen 

Anmeld

19. januar 2012

AnneH

oOhelene&larsOo skriver:

for at han melder sig på det helt rigtige tidspunkt

Og at han får sin egen fødselsdag

Anmeld

19. januar 2012

oOhelene&larsOo

AnneH skriver:

for at han melder sig på det helt rigtige tidspunkt

Og at han får sin egen fødselsdag

mange tak  det gør vi også selv 

Anmeld

19. januar 2012

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

Krydser fingre for Sigrid, Malene og dig snarest for jeres basser i armene, så kan det også kun gå for langsomt før det bliver vores andres tur ;-)

Anmeld

19. januar 2012

oOhelene&larsOo

CmarianN skriver:

Krydser fingre for Sigrid, Malene og dig snarest for jeres basser i armene, så kan det også kun gå for langsomt før det bliver vores andres tur ;-)

Hehe mange tak søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.