Ikke helt "stueren"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Bshizzle

StineW79 skriver:

Ja det er ik nemt med nye dyr. Måske den bare trænger til lidt extra opmærksomhed når den er ude, ka være der er noget som gør den utryg.? Vh stine

Den hygger sig jo meget udenfor, med den anden hund.. 

Vi går jo osse ture med den, giver den meget opmærksomhed indenfor.. 

Nu er jeg generelt alene med dem, og ikke altid jeg kan gå de lange ture med den. Så nemmere at lukke dem ud i haven. - de kan dog stadig se mig igennem vinduet til stuen eller køkkenet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Bshizzle

Uhh ja se dét kan meget vel være problemet... Som jeg skrev i det andet indlæg, alene-hjemme-træning forfra, tror jeg måske ville kunne gør eunderværker.. Er i hvert fald mit bedste bud...

Sikker da nogle gode råd du kommer med 

Jeg vil helt sikkert lave noget mere træning med den, for kan forstå det er det den trænger til. 

Så må kæresten lige bide det i sig og hjælpe til.. 

Ellers må han Finde et nyt hjem 

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Bshizzle skriver:

Jeg vil helt sikkert lave noget mere træning med den, for kan forstå det er det den trænger til. 

Det er bare lige hvad jeg kan forestille mig der kunne være problemet ud fra det du fortæller... Det kan jo være noget meget dybere, men umiddelbart vil jeg mene det er fordi den er utryg ved at være der, og fyrværkeriet kan meget vel være årsagen... Så ja prøv med træningen, og så håber jeg da i snart får bugt med problemet for det er da træls for jer, men nok ligeså træls for hunden hvis den går er utryg/bange hos jer.. Det er jo ikke meningen

Anmeld

19. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bshizzle skriver:

Ja den ska nok lære det hvis du starter med ny træning, det var i hvert fald også et godt bud! Håber i finder ud af noget  Vh stine

Anmeld

19. januar 2012

come2

Bshizzle skriver:

Hey Tøser.. 

Her hjemme har vi et stort problem med vores ene Chihuahua som vi købte lidt før Jul. 

Den rent ud sagt.. Skider i stuen eller på tæpperne til værelserne hvis døren er åben (husker generelt at lukke dem).

Vi er ret gode til at lufte begge hunde og de leger meget udenfor i længere tid. Samt det første vi gør om morgen er at lufte dem samt inden vi går i seng! 

Men alligevel skider den... Og det skal lige siges den er 3 1/2 år! Og vi fik afvide den var renlig.. 

Kæresten er nået til det punkt at han vil af med den, men jeg syntes det vil være for synd da vi nyder dens selskab og vores anden hund på 1 år har det SÅ godt med den! 

Hvad kan jeg/vi gøre for at få den renlig? Er den for gammel til at lære?? 

Håber der sidder nogen der ude med nogle ideer eller råd.. 

Gå med hunden i snor, og ros den helt op til skyerne når den besørger ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.