Klapvogn.. Er sådan i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Nea85

Hej med jer!

Åh, jeg er sådan i tvivl ang. klapvogn
Jeg har kigget på Emmaljungas Cerox og Nitro city - hælder mest til Cerox, da jeg gerne vil have en klapvogn, der kan køre i sne, skov og sand.

Men.. Det store spørgsmål er: Har vi overhovedet brug for en nu?

Altså, min datter er næsten 9 måneder gammel, og vi bruger barnevognen rigtig meget. Når hun ikke sover, sidder hun op, og det fungerer egentlig fint nok.. Vi har forresten en Odder Zip.

Hvornår købte I andre klapvogne? Og hvad er fordelene/ulemperne ved klapvogne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

lulleh

Jeg vil spørge mig selv fleregange om det virkelig er nødvendigt med en klapvogn. Hvis i bruger barnevognen rigtig meget og er glad for det  så synes jeg at i skal vente til at behovet er det. Her hjemme har vi en dreng på 19 mdr, som bestemt ikke vil være i barnevogn. Heller ikke bare på en hyggetur, så derfor købte vi en emnaljunga combovogn. ( barbevognsdelen til når han skulle i gæste dp. Og klapvognen til hjemme brug. Hvis det er fint som det er nu, synes jeg godt i kan vente. Det er også mange penge at bruge på en klapvogn hvis i ikke for den brugt  

Håber du kan bruge det ?!

Anmeld

19. januar 2012

Janni.

Vil også sige hvis i har det fint med at bruge barnevognen endnu, så spar da de penge indtil videre. 

Vi købte en klapvogn til Silas da han var omkring 9 mdr. I hverdagen bruges barnevognen mest, fordi han sover i den hos DP. Vores DP er i gå afstand fra vores hjem.  Men skal vi nogen steder i weekenderne er det forskelligt hvad vi tager med. Han sover rigtig godt i begge 2. 

Anmeld

19. januar 2012

Nea85

Tak for svar, tror også vi venter lidt, for det fungerer fint med barnevognen.
Det er nemlig mange penge at bruge lige nu, hvis vi egentlig ikke rigtig har brug for den

Anmeld

19. januar 2012

Janni.

Nea85 skriver:

Tak for svar, tror også vi venter lidt, for det fungerer fint med barnevognen.
Det er nemlig mange penge at bruge lige nu, hvis vi egentlig ikke rigtig har brug for den

Synes jeg lyder som en rigtig god idé 

Anmeld

19. januar 2012

An&Jo

det er jo op til jer hvor meget i tror i vil bruge en klapvogn.

Min dreng har nu nået en alder hvor han ikke gider i barnevognen mere, for han vil have sko på osv, så vi bruger klapvognen rigtig meget..

Men han er os næsten 22 mdr nu.. så han vil selvfølgelig op og se ud..

Anmeld

19. januar 2012

Käte

Jeg har cerox vognen og den købte vi samtidig med barnevognen den gang hun blev født for nu 4 år siden men det var for at få den i samme farve som barnevognen fordi farven måske ville udgå. Men vi har aldrig brugt den det er faktisk først nu hvor hun er 4 år og har fået en lillesøster som så bruger barnevognen og hun som kommer i klapvognen ved lange ture hvor vi så kan tage en vogn hver. Så jeg vil sige at hvis man elsker sin barnevogn som jeg gjorde så kan man godt vente til de er et par år eller får en søskende. Jeg synés bare at barnevognen er mere praktisk og behagelig at gå med.

Anmeld

19. januar 2012

Maja_4000

Vi havde også en Odder Zip .. Den blev stjålet lige inden jul  Vi eeelskede den vogn ! Men stod jo så og skulle vælge om vi skulle købe en ny eller en klapvogn .. Vi endte med klapvognen .. En Emmaljunga Nitro City

Indtil videre er vi SUPER glade for den ! Caroline sover godt i den og den kører som en drøm Den eneste ulempe er , at der ikke er meget plads under den .. Men vi har købt en net til at hænge på styret , og så går det

Jeg har kun prøvet at køre i skov med den , og det gik fint Desuden synes jeg det er umuligt at køre i sand med NOGET .. Opgav i hvert fald med Odderen .. 

Caroline er forresten 13 måneder (;

Anmeld

19. januar 2012

Moldemine

Hej jeg har en emmaljunga cerox billig tilsalg, da den fylder rigtig meget nu hvor vi ikke bruger den mere. - Hvis det kunne have interesse?? den er i pigefarver som på billedet nedenfor, og så medfølger der vinterkørepose og overlæder i samme design med det er en rigtig lækker klapvogn

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Åh, jeg er sådan i tvivl ang. klapvogn
Jeg har kigget på Emmaljungas Cerox og Nitro city - hælder mest til Cerox, da jeg gerne vil have en klapvogn, der kan køre i sne, skov og sand.

Men.. Det store spørgsmål er: Har vi overhovedet brug for en nu?

Altså, min datter er næsten 9 måneder gammel, og vi bruger barnevognen rigtig meget. Når hun ikke sover, sidder hun op, og det fungerer egentlig fint nok.. Vi har forresten en Odder Zip.

Hvornår købte I andre klapvogne? Og hvad er fordelene/ulemperne ved klapvogne?

JEg har en Emmaljunga Cerox 2.0 som jeg købte, da Laura var 8 mdr. Den har tjent os godt og nu hvor hun er 2 år og 3 mdr. bruger vi mest den ift. barnevogn Så jeg vil klart sige, at det kan betale sig. Brugte selv klapvognen ned i Netto i stedet for barnevognen, da hun var mindre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.