Var til MD scanning i går!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

samantha1986

Var i går til MD scanning og alt så bare fint ud. Den lille trives i maven, og der er fuld fart på den..

Det var vildt fascinerede at se igen, og se at den var vokset endnu mere. Og under hele scanningen havde den den ene hånd nede og pille ved numsen. Må være efter sin far. Kan umuligt være morens fejl

Og vi fik at vide at vi venter en lille pige. Hun sagde at der ikke var nogen tvivl. Selvfølgelig måtte de aldrig sige de var helt sikre, men intet tydede på en dreng overhovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Nessie

Tillykke med den fine skanning
Numse-pilleri er helt klart fra farens side
Man bliver aldrig træt af at se de små i maven, det er så fantastisk en udvikling der sker

Anmeld

19. januar 2012

samantha1986

Nessie skriver:

Tillykke med den fine skanning
Numse-pilleri er helt klart fra farens side
Man bliver aldrig træt af at se de små i maven, det er så fantastisk en udvikling der sker

Mange tak for det

Ja det kan kun være fra ham. Det er jo en mande ting hi hi.

Anmeld

19. januar 2012

babymus77

Nåhh hvor sødt:-)) Dejligt det hele var ok!!! Og tillykke med jeres lille pige;-))

Anmeld

19. januar 2012

mille25

samantha1986 skriver:

Var i går til MD scanning og alt så bare fint ud. Den lille trives i maven, og der er fuld fart på den..

Det var vildt fascinerede at se igen, og se at den var vokset endnu mere. Og under hele scanningen havde den den ene hånd nede og pille ved numsen. Må være efter sin far. Kan umuligt være morens fejl

Og vi fik at vide at vi venter en lille pige. Hun sagde at der ikke var nogen tvivl. Selvfølgelig måtte de aldrig sige de var helt sikre, men intet tydede på en dreng overhovedet

et stort tillykke med en veloverstået md scanning. og et stort tillykke med den bette pige....

Anmeld

19. januar 2012

samantha1986

babymus77 skriver:

Nåhh hvor sødt:-)) Dejligt det hele var ok!!! Og tillykke med jeres lille pige;-))

Mange tak for det

Anmeld

19. januar 2012

samantha1986

mille25 skriver:

et stort tillykke med en veloverstået md scanning. og et stort tillykke med den bette pige....

Mange tak for det. Bliver så spændende når hun kommer

Anmeld

20. januar 2012

mille25

samantha1986 skriver:

Mange tak for det. Bliver så spændende når hun kommer

ja det bliver så spændene....jeg har termin d.5/4 og jeg kan slet ikke vente mere....glæder mig så vildt...

Anmeld

20. januar 2012

samantha1986

mille25 skriver:

ja det bliver så spændene....jeg har termin d.5/4 og jeg kan slet ikke vente mere....glæder mig så vildt...

Uha nej det kan jeg godt forstå. Du begynder jo snart at kunne tælle ned i dage :-)

Anmeld

20. januar 2012

mille25

samantha1986 skriver:

Uha nej det kan jeg godt forstå. Du begynder jo snart at kunne tælle ned i dage :-)

smil... nu må det godt blive april....smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.