Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Herhjemme hedder vores hunkat Irma
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores hedder Mille, hun er noget mere grå, ellers kunne de godt minde om hinanden
Benjamins'mor skriver: Hej piger.Vi står og skal flytte her d. 31 januar - 1 februar, og vi får så vores lille killing hjem fra min mor. Det er en hunkat, men nu skal vi virkeligt have fundet et navn, og jeg er simpelthen bare på bar bund, så håber virkeligt i kan hjælpe mig. Vedhæfter lige nogle billeder af hende.
Hej piger.Vi står og skal flytte her d. 31 januar - 1 februar, og vi får så vores lille killing hjem fra min mor. Det er en hunkat, men nu skal vi virkeligt have fundet et navn, og jeg er simpelthen bare på bar bund, så håber virkeligt i kan hjælpe mig. Vedhæfter lige nogle billeder af hende.
Nu har jeg dog mest haft hankatte, men havde engang en hunkat der hed Mademouselle (staves?) og så fik jeg engang min søsters hunkat hun hed My
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
det er da en lille Merle
Benjamins'mor skriver:Ja hun er rigtigt sød og en rigtigt kælepot. Kan man godt kalde en kat for Channel?
synes personligt at ''dyrenavne'' er lidt kedelige jeg har selv kun haft hankatte .. Men fik jeg en hun skulle hun hedde Ulla
Jeg har haft en del hunkatte i årenes løb..
Bine
Cille
Sitha
Laiza
Nova
Lupo (Hedder min nuværende kat hunkat)
Mille
Hvor ser den altså sød ud...
Jeg har en dejlig perserkat som hedder loui
Og har haft en hunkat også perser som hed Bernadotte
Og hun fik 2 små killinger som hed Mademoiselle Coco og den anden Candy dé la floss hehe blev kaldt Candyfloss hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128