Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej damer! Vil lige høre jer, hvornår i begyndte på jerndråber? Når de også får ACD dråber.. Han er født ca en måned for tidlig..
Hej damer! Vil lige høre jer, hvornår i begyndte på jerndråber? Når de også får ACD dråber.. Han er født ca en måned for tidlig..
Nitz - <3 David skriver:Her er den seddel jeg fik på sygehuset..
Anonym skriver: Tusind tak for svar
Tusind tak for svar
Nitz - <3 David skriver: Her er den seddel jeg fik på sygehuset..
Her er den seddel jeg fik på sygehuset..
quindelist skriver: Samme besked vi fik... og så understregede de at hun skal have jern til hun bliver 1 år selvom hun får MME. Børn født til tiden behøver ikke jern hvis de får mere end 400 ml (såvidt jeg husker) MME om dagen -men det skal de når de er for tidligt fødte, det er bare ikke alle sundhedsplejersker der er opmærksomme på den forskel.
Samme besked vi fik... og så understregede de at hun skal have jern til hun bliver 1 år selvom hun får MME. Børn født til tiden behøver ikke jern hvis de får mere end 400 ml (såvidt jeg husker) MME om dagen -men det skal de når de er for tidligt fødte, det er bare ikke alle sundhedsplejersker der er opmærksomme på den forskel.
Hvor mærkeligt... jeg er stadig indlagt med Mikkel, nu 11 uger, og herude på sygehuset siger de at han ikke skal have jerndråber da han får mme .... om det så er fordi det er en særlig slags mme han får ved jeg ikke...
6måneder
TbCp skriver: Hvor mærkeligt... jeg er stadig indlagt med Mikkel, nu 11 uger, og herude på sygehuset siger de at han ikke skal have jerndråber da han får mme .... om det så er fordi det er en særlig slags mme han får ved jeg ikke...
Har lige læst i en bog jeg har liggende, at får de over 400ml mme i døgnet er ekstra jern ikke nødvendig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128