forvirring igen igen om plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

Henni

Når nu man siger at plukveer ikke må gøre ondt, hva er det så lige der sker når du faktisk gør det.. Jeg kan tydeligt se at maven trækker sig sammen og spænder og så gør det ondt og trykker, men det er jo ikke en rigtig ve...

Jeg er meget forvirret.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Diana...

Henni skriver:

Når nu man siger at plukveer ikke må gøre ondt, hva er det så lige der sker når du faktisk gør det.. Jeg kan tydeligt se at maven trækker sig sammen og spænder og så gør det ondt og trykker, men det er jo ikke en rigtig ve...

Jeg er meget forvirret.....

de må ikke gøre ondt tidligt i graviditeten det meget normalt de gør ondt op til

Anmeld

11. marts 2009

MoarLK

Det siges at jo flere plukveer man får jo nemmere bliver fødslen.
Jeg havde rigtig kraftige plukveer i hele 2 uger før jeg fødte - og selve fødslen tog 4½ time fra vi kom ind på hospitalet til Lotus kom ud.

Du kan vælge at se det på den gode side........

Anmeld

11. marts 2009

Muffinmus

Tja, de gør bare ondt til sidst for mange tror jeg..det gjorde mine i en del uger både med minsøn og den her gang..no sweat

Anmeld

11. marts 2009

Mca<3

Jeg har aldrig mærket noget til pluk veer i nogen af mine graviditeter ,, underligt ikke ???

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Heller ikke her men til gengæld havet jeg veer i 4 dage griner

Anmeld

13. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Heller ikke her men til gengæld havet jeg veer i 4 dage griner

Så blev du da heller ikke snydt for noget Hvis man ikke kan nyde det ene kan man jo nyde det andet ,,

Anmeld

13. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Så blev du da heller ikke snydt for noget Hvis man ikke kan nyde det ene kan man jo nyde det andet ,,

Hi hi ja hvis man kan kalde det at nyde det griner.
Min skøre kæreste blev helt vild i varmen han sagde at jeg lød total fræk griner så ligger man har har mega smerter og så bliver han liderlig fordi man lyder fræk hmm meget mærkeligt.

Anmeld

13. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hi hi ja hvis man kan kalde det at nyde det griner.
Min skøre kæreste blev helt vild i varmen han sagde at jeg lød total fræk griner så ligger man har har mega smerter og så bliver han liderlig fordi man lyder fræk hmm meget mærkeligt.

Ha ha årh gud .. ja det er lige hva man har brug for at høre De skulle prøve det selv .... Griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.