Smartphone - oprettelse af min sol mail - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Den lykkelige

mcfatty skriver:

Den kender jeg dog ikke lige så megt til, har selv en iPhone 4, men grundpincipperne er helt de samme, som på iPhone 4.Jeg har fundet en video, som viser hvordan du sætter mail op, i videoen er det dog en Hotmail konto de bruger, men det burde altså være det samme:http://www.youtube.com/watch?v=fr-qcC_DQfM&feature=youtube_gdata_playerHåber du kan bruge den.

Det kan jeg ikke på min.. der skal jeg trykke om det er enten en "pop3-konto" en "imap-konto" eller "Microsoft exchange activesync"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

mcfatty

Den lykkelige skriver:

Det kan jeg ikke på min.. der skal jeg trykke om det er enten en "pop3-konto" en "imap-konto" eller "Microsoft exchange activesync"..

Der skal du vælge pop3 eller imap.

Forskellen på de 2:

Når du sætter den til pop3, henter den alle mails ned og dvs. at hvis din mobil dør, så ryger alle dine mails (med mindre man fortæller mobilen, at den skal gemme en kopi af mailen på mailserveren).

Imap er bedre at bruge, da den er i 100% synkronisering med serveren, så når du f.eks. læser eller besvare en mail på din mobil, vil du også kunne se online på din mailsever.

Og det smarte er så, at hvis din mobil dør, så er der ingen mails der går tabt. Jeg bruger selv imap, og det synes jeg er det bedste .

Anmeld

20. januar 2012

Den lykkelige

mcfatty skriver:

Der skal du vælge pop3 eller imap.

Forskellen på de 2:

Når du sætter den til pop3, henter den alle mails ned og dvs. at hvis din mobil dør, så ryger alle dine mails (med mindre man fortæller mobilen, at den skal gemme en kopi af mailen på mailserveren).

Imap er bedre at bruge, da den er i 100% synkronisering med serveren, så når du f.eks. læser eller besvare en mail på din mobil, vil du også kunne se online på din mailsever.

Og det smarte er så, at hvis din mobil dør, så er der ingen mails der går tabt. Jeg bruger selv imap, og det synes jeg er det bedste .

Ok tusind tak.. men der står så jeg skal vælge "port"...

Anmeld

20. januar 2012

mcfatty

Ved porten kommer det an på om det er porten for ind- eller udgående  port. 

Hvis det er indgående port for imap, skal du skrive 143 hvis det er pop3 er det 110.

For udgående port for imap og pop3 er det enten 25 eller 587.

Anmeld

20. januar 2012

Den lykkelige

mcfatty skriver:

Ved porten kommer det an på om det er porten for ind- eller udgående  port. 

Hvis det er indgående port for imap, skal du skrive 143 hvis det er pop3 er det 110.

For udgående port for imap og pop3 er det enten 25 eller 587.

Hold da op hvor ved du meget om det..
nu skriver den fejl i opsætning.. brugernav eller adgangskode er forkert.. mende er rigtige og har tjekket 100 gange nu.. ihh giver snart op..

Anmeld

20. januar 2012

mcfatty

Den lykkelige skriver:

Hold da op hvor ved du meget om det..
nu skriver den fejl i opsætning.. brugernav eller adgangskode er forkert.. mende er rigtige og har tjekket 100 gange nu.. ihh giver snart op..

Sidder skam også til dagligt i en grafisk virksomhed, som grafiker og supporter, hvor jeg hjælper vores kunder med at få bl.a. mailen til at virke på kundens mobil

Hvordan skriver du dit brugernavn? Husk at det skal være e-mail adressen som du bruger som brugernavn.

Anmeld

20. januar 2012

Den lykkelige

mcfatty skriver:

Sidder skam også til dagligt i en grafisk virksomhed, som grafiker og supporter, hvor jeg hjælper vores kunder med at få bl.a. mailen til at virke på kundens mobil

Hvordan skriver du dit brugernavn? Husk at det skal være e-mail adressen som du bruger som brugernavn.

Ha ha nå ok ja så det jo derfor..
Ja jeg skriver hele min email... dropper det snart og skriver til alle mennesker jeg har fået ny mail også bare bruger den g-mail.. men gud hvor er det irriterende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.