Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er 20+0 i dag og skal til MD kl 13.30 Jeg lover at komme med en opdatering OG lige en ting mere Jeg skal være moster 7 uger efter min egen fødsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
se den lille Blyp
LilleLene skriver: se den lille Blyp
Sikke fiN lille blyp er
Gik det godt?
pemiro skriver: Sikke fiN lille blyp er Gik det godt?
Alt var som det skulle være
LilleLene skriver: Alt var som det skulle være
Perfekt
pemiro skriver: Perfekt
jaaah, men nu må den godt snart komme ud, kan ikke vente længere
LilleLene skriver: jaaah, men nu må den godt snart komme ud, kan ikke vente længere
Sådan har jeg det også..
Det bliver spændende hvem af os to der føder først nu vi ligger med en dags mellemrum hehe
pemiro skriver: Sådan har jeg det også.. Det bliver spændende hvem af os to der føder først nu vi ligger med en dags mellemrum hehe
med mit held bliver jeg nok sat igang fordi blyp ikke gider ud
LilleLene skriver: med mit held bliver jeg nok sat igang fordi blyp ikke gider ud
Jeg har planeR om at føde i midten af maj eller mindst to uger efter termin, dog helsr i maj, for så sker det ikke midt i alle mine eksamener hehe
pemiro skriver: Jeg har planeR om at føde i midten af maj eller mindst to uger efter termin, dog helsr i maj, for så sker det ikke midt i alle mine eksamener hehe
håber faktisk jeg går over, vil nemlig også gerne nå mine eksamener Hvad skal du op i til sommer ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128