to livmoder? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.556 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Anonym trådstarter

Er jeg lidt paf eller høre jeg rigtig.. Kan man virkelig have to livmoder??? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

jeanne-skat

Har jeg aldrig hørt om?

Anmeld

18. januar 2012

jeanne-skat

Har jeg aldrig hørt om?

Anmeld

18. januar 2012

Muhmi

Altså... Alle former for mutation er vel egentlig muligt, så vil tænke at det muligt, men at det nok er meget sjælne tilfælde der er tale om...

Anmeld

18. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Bicorn uterus/tvedelt livmoder er tilsyneladende rimelig "almindelig", og hvis man søger på nettet findes der mange beretninger om kvinder med sådanne.. Derudover er det en ofte forekommende misdannelse hos kvinder med trisomi 13..

Anmeld

19. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja det kan man godt..men som regel er den mere eller mindre opdelt i to, nærmest Y-formet.

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Bizart/mirakel%20i%20understellet.aspx

Der findes også kvinder der er født med to adskildte livmødre og rent faktisk 2 skeder, men hvor den ene så ligesom sidder på siden af den anden.

Prøv at google "2 livmødre" eller "todelt livmoder", så får du masser af links omkring det.

Naturen kan lave de underligste tricks.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg som først har fået vide nu at jeg har en søster med to livmoder :/ .. Fortalte hend at jeg har fået spiral op .. Så siger hun ej ville ønske jeg også kunne får spiralen istedet for den stik jeg har, jeg har nemlig to livmoder så desværre ku det ikk går med spiralen om den skulle i den ene eller i den anden... Øøhhhmmm whaaatttt ??? :/ og hun har to børn

Anmeld

19. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Kan man godt. Min kusine har to individuelle livmodere, men den ene er bare ikke koblet til skede og æggeledere osv.. De fandt først ud af det da hun skulle have sin dreng...

Anmeld

19. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg som først har fået vide nu at jeg har en søster med to livmoder :/ .. Fortalte hend at jeg har fået spiral op .. Så siger hun ej ville ønske jeg også kunne får spiralen istedet for den stik jeg har, jeg har nemlig to livmoder så desværre ku det ikk går med spiralen om den skulle i den ene eller i den anden... Øøhhhmmm whaaatttt ??? :/ og hun har to børn

jeg har set det i det der pinlige lidelser/krop umulig. det er meget "almindeligt".. Og man kan vist blive opereret .. men er ikke nødvendigt hvis man ikke lider under det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.