Skal den gøre det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Laura.

Hej piger..

Vi købte for nogle dage siden denne hund fra FisherPrice og Emily er jo helt vild med den.
Men nu har vi flere gange oplevet at den går igang, selvom der ikke bliver trykket på den eller når vi bare går forbi den. Dét lyder nu ikke så mærkeligt, for kommer man trampende på gulvet tænker jeg at det kunne være nok til at starte den. Men vi sidder i vores stue her til aften og høre, at den pludselig går igang inde på vores kontor ! Det burde den jo ikek gøre.

Er der andre som har denne hund, der oplever det samme ?

Jeg kunne bare tage batterierne ud, men Emily har så meget glæde af den om dagen og jeg gider ikke at tage batterierne ud og i, hele tiden... :/
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

sne190810

Hehe ..

Oh yeah, den har vi også herhjemme.

Du skal bare slukke den i ryggen. Det kan man i hvert fald på vores

. .Ellers er det nemlig at den siger "Du min bæææste væn" og " Jeg ælsker dig" i tide og utide

Anmeld

18. januar 2012

Laura.

sne190810 skriver:

Hehe ..

Oh yeah, den har vi også herhjemme.

Du skal bare slukke den i ryggen. Det kan man i hvert fald på vores

. .Ellers er det nemlig at den siger "Du min bæææste væn" og " Jeg ælsker dig" i tide og utide

Uuuh.. lettelse... dejligt at det ikke kun er her så... Jeg havde slet ikke kigget efter en tænd og sluk knap - takker.

Anmeld

18. januar 2012

Klumpe-dumpe

Laura. skriver:

Uuuh.. lettelse... dejligt at det ikke kun er her så... Jeg havde slet ikke kigget efter en tænd og sluk knap - takker.

Jæs jæs det har vi også haft fornøjelsen af   

Så nu er den doneret til fætter, så kan de tale lidt med den, på alle mulige og Umulige tidspunkter

Anmeld

18. januar 2012

sandratobias

Har jeg oz oplevet engang imellem.. Men det overlever jeg..  

Kan jeres spille en hel sang eller stopper den midt i det hele..??? 

Anmeld

18. januar 2012

Laura.

sandratobias skriver:

Har jeg oz oplevet engang imellem.. Men det overlever jeg..  

Kan jeres spille en hel sang eller stopper den midt i det hele..??? 

Det gør vi også, men det er stadig lidt når man høre at den selv går igang.. hehe...

Den siger kun sætninger, den spiller ikke.

Anmeld

19. januar 2012

MorEllen

Ja, det sker også her hos os. Om aftenen kan vi lige plutselig høre "Jeg elsker dig!!" fra legetøjskurven Den har dog aldrig begynt at spille melodier... heldigvis..

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

MyLille skriver:

Ja, det sker også her hos os. Om aftenen kan vi lige plutselig høre "Jeg elsker dig!!" fra legetøjskurven Den har dog aldrig begynt at spille melodier... heldigvis..

Hihi... den kan ikke være det bekendt.. man bliver jo helt forstenet når den selv går igang ! Den har gudskelov heller ikke spillet her...

Anmeld

19. januar 2012

Nessie

Det gør vores også

Det sjoveste var engang Daniel havde taget den med i seng, og vi kunne ikke rigtig få ham til at sove. Til sidst lykkedes det næsten,men i det samme snakker bamsen, og ungen vågner
Manden bliver så gal på den at han kyler den ud i gangen, og der ligger den så lidt, inden den glad siger "jeg elsker dig "

Anmeld

19. januar 2012

Benjamins'mor

Det gør vores også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.