Aseksuelt menneske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg ved slet ikke om det er et ord eller om man kan sige at jeg er det

Men sagen er den at jeg kun har lyst til sex én gang hver eller hveranden måned Men når jeg så har lyst, har jeg virkelig også lyst og det er rigtig godt.

Jeg har prøvet at sige til mig selv at jeg skal være sammen med manden én gang om måske f.eks. Men så nyder jeg det slet ikke og det er jo heller ikke optimalt

Manden presser mig slet ikke, det er mig selv der har forsøgt om det ville hjælpe. Jeg har det egentlig fint med at det er sådan og bare tanken om at gå til en sexolog gør mig dårlig!

Er der andre der har det som mig og kan man kalde mig aseksuelt menneske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Anonym trådstarter

18. januar 2012

Miss Church

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig andet end at sige, at du må forsøge at finde ud af hvorfor du ikke har lyst. Om det så er en sexolog der skal hjælpe jer til at få jeres sexliv tilbage. 

Men tror ikke du får så mange svar, når man ikke kan svare anonymt  

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig andet end at sige, at du må forsøge at finde ud af hvorfor du ikke har lyst. Om det så er en sexolog der skal hjælpe jer til at få jeres sexliv tilbage. 

Men tror ikke du får så mange svar, når man ikke kan svare anonymt  

Det er jo bare dét at jeg ikke har lyst til at det skal være anderledes, jeg har det fint som det er. Sex siger mig ikke meget, men ville bare høre om det måske var "normalt".

Nej kunne desværre ikke gøre så folk kan svare anonymt

Anmeld

18. januar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Det er jo bare dét at jeg ikke har lyst til at det skal være anderledes, jeg har det fint som det er. Sex siger mig ikke meget, men ville bare høre om det måske var "normalt".

Nej kunne desværre ikke gøre så folk kan svare anonymt

Du skal da bestemt ikke se dig selv som unormal! Jeg tror, at det er meget almindeligt, at man har perioder hvor man ikke har den store lyst. Nu ved jeg ikke hvor længe det har stået på, men tror du ikke det kommer igen? 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Du skal da bestemt ikke se dig selv som unormal! Jeg tror, at det er meget almindeligt, at man har perioder hvor man ikke har den store lyst. Nu ved jeg ikke hvor længe det har stået på, men tror du ikke det kommer igen? 

Det har altid været sådan, det er derfor jeg tror at jeg bare er sådan

Anmeld

18. januar 2012

Valle81

Je springer gerne ud og siger at jeg har det lige sådan jeg kunne leve uden sex, det fylder intet i min verden, men det gør det gør min mand, så der går ikke så længe i mellem og når vi først er i gang synes jeg det er fantastisk, men jeg er så dårlig til at tage initiativ

Det har intet med min mand at gøre, han er fantastisk når det kommer til sex, men i i en travl hverdag med meget små børn og faglige pligter osv så ligger det vist bare nummer 800 på listen

Anmeld

18. januar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Det har altid været sådan, det er derfor jeg tror at jeg bare er sådan

Hmm ved ikke lige hvordan jeg skal hjælpe. Men jeg tror hvert fald ikke at du skal presse dig selv til at have sex. Det kan blive en dårlig oplevelse og så får du måske endnu mindre lyst. 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Je springer gerne ud og siger at jeg har det lige sådan jeg kunne leve uden sex, det fylder intet i min verden, men det gør det gør min mand, så der går ikke så længe i mellem og når vi først er i gang synes jeg det er fantastisk, men jeg er så dårlig til at tage initiativ

Det har intet med min mand at gøre, han er fantastisk når det kommer til sex, men i i en travl hverdag med meget små børn og faglige pligter osv så ligger det vist bare nummer 800 på listen

Det lyder meget som mig Problemet er bare at jeg ikke får mere lyst mens vi er i gang, når jeg er "gået med til det". Det siger mig intet, udover den sjældne gang imellem

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hmm ved ikke lige hvordan jeg skal hjælpe. Men jeg tror hvert fald ikke at du skal presse dig selv til at have sex. Det kan blive en dårlig oplevelse og så får du måske endnu mindre lyst. 

Det var sødt af dig at svare alligevel

Tror også du har ret, skal ikke gøre det uden lyst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.