2 teste positive - men ikke lægen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Var ude for helt det samme!

Mandag, 2 positive hjemme.

Tirsdag, 1 negativ hos lægen, 3 negativ herhjemme også 1 positiv.

Onsdag, 1positiv hos lægen + blodprøven var HCG tallet forhøjet..

Så jeg er gravid, så lægens test kan man IKKE altid regne med!!!

Ej hvor vildt..!!

Så kan jeg godt stole på dem jeg har taget...

Tillykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

kvinde84

Jeg ville helt klart stole mere på resultatet fra hjemmetestene. Som en allerede har nævnt, så kan lægens test ikke måle om du er gravid, med mindre din HCG er over 50. Og det er den sjældent da man er kommet så kort ind i graviditeten. Lægens test er nok beregnet til bekræfte graviditeten, når man normalt skal komme til lægen med den, dvs ca 8 uger henne. Jeg kender mange der har været hos lægen tidligt, og fået negativ test, men de har alligevel været gravide. Da du oven i købet har taget flere tests, og alle siger positiv, såe....

TILLYKKE

Anmeld

18. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg vil nu sige den er meget flot positiv! Så tør godt sige tillykke!

Lægernes kan altså ligeså vel tage fejl, som dem man køber i butikkerne, og måske lægen bare ikke har givet det ordentligt tid.

Anmeld

18. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Ej hvor vildt..!!

Så kan jeg godt stole på dem jeg har taget...

Tillykke..

Og TILLYKKE til dig osse!!

Du skal nok ende med positiv som jeg osse 

Jeg er 4+5 i dag, så vi er lige efter hinanden.

Anmeld

18. januar 2012

Toshiba

Anonym skriver:

God aften her inde..

Ja som overskriften siger så tog jeg en test i går morges som blev POSITIV kort tid efter - måtte ind og hente manden så han lige kunne tjekke om det var rigtigt - det var det, den var positiv!

Skulle til lægen i går da min søn skulle have tjekket noget, så sagde det til ham med det samme at jeg havde testet positiv.
Han sagde jeg lige skulle tag en test.

Men den vidste ikke noget, intet! forstod det ikke! Han sendte mig videre til blodprøve.

Da jeg kom hjem havde jeg det underligt over det, så tog en test, og igen var den POSITIV!

Hvad skal jeg rette mig efter, så er skide i tvivl over det her.

Jeg har været inde i dag og få taget blodprøve..

Sætter lige nogle billeder ind så i kan se dem jeg har taget.

Er ano da det hemmeligt lidt endnu

jeg var heller "ikke gravid" ved lægen -

selv om jeg hjemme testede postiv på strimmel test - samt "gravid" med clearblue

Men har da nu en pige på snart 13 måneder - så gravid var jeg da

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

jeg var heller "ikke gravid" ved lægen -

selv om jeg hjemme testede postiv på strimmel test - samt "gravid" med clearblue

Men har da nu en pige på snart 13 måneder - så gravid var jeg da

Ja så kan jeg godt se jeg ikke er den eneste der har været udefor at lægens test ikke har kunne vise noget...

Anmeld

18. januar 2012

Toshiba

Anonym skriver:

Ja så kan jeg godt se jeg ikke er den eneste der har været udefor at lægens test ikke har kunne vise noget...

nej - så hvis bare du teste positiv er den go nok  de lader den jo knap røre urinen - før den er oppe igen

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

nej - så hvis bare du teste positiv er den go nok  de lader den jo knap røre urinen - før den er oppe igen

Ja det har jeg kunne forstå på andre her inde at den ikke er længe nede i ens urin....

Jeg håber jeg får svar i morgen.. Ikke sjovt at gå og vente!

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

kvinde84 skriver:

Jeg ville helt klart stole mere på resultatet fra hjemmetestene. Som en allerede har nævnt, så kan lægens test ikke måle om du er gravid, med mindre din HCG er over 50. Og det er den sjældent da man er kommet så kort ind i graviditeten. Lægens test er nok beregnet til bekræfte graviditeten, når man normalt skal komme til lægen med den, dvs ca 8 uger henne. Jeg kender mange der har været hos lægen tidligt, og fået negativ test, men de har alligevel været gravide. Da du oven i købet har taget flere tests, og alle siger positiv, såe....

TILLYKKE

Efter jeg har oprettet dette indlæg er jeg også blevet mere sikker på at den er god nok..

Men ja lægen kan jo sagtens tage fejl, nok også derfor han sagde jeg skulle få taget en blodprøve, for at være sikker..

Tak tak

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og TILLYKKE til dig osse!!

Du skal nok ende med positiv som jeg osse 

Jeg er 4+5 i dag, så vi er lige efter hinanden.

Tak skal du have...

ja jeg kommer lige efter dig, hvis jeg har regnet rigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.