2 teste positive - men ikke lægen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Var ude for helt det samme!

Mandag, 2 positive hjemme.

Tirsdag, 1 negativ hos lægen, 3 negativ herhjemme også 1 positiv.

Onsdag, 1positiv hos lægen + blodprøven var HCG tallet forhøjet..

Så jeg er gravid, så lægens test kan man IKKE altid regne med!!!

Ej hvor vildt..!!

Så kan jeg godt stole på dem jeg har taget...

Tillykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

kvinde84

Jeg ville helt klart stole mere på resultatet fra hjemmetestene. Som en allerede har nævnt, så kan lægens test ikke måle om du er gravid, med mindre din HCG er over 50. Og det er den sjældent da man er kommet så kort ind i graviditeten. Lægens test er nok beregnet til bekræfte graviditeten, når man normalt skal komme til lægen med den, dvs ca 8 uger henne. Jeg kender mange der har været hos lægen tidligt, og fået negativ test, men de har alligevel været gravide. Da du oven i købet har taget flere tests, og alle siger positiv, såe....

TILLYKKE

Anmeld

18. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg vil nu sige den er meget flot positiv! Så tør godt sige tillykke!

Lægernes kan altså ligeså vel tage fejl, som dem man køber i butikkerne, og måske lægen bare ikke har givet det ordentligt tid.

Anmeld

18. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Ej hvor vildt..!!

Så kan jeg godt stole på dem jeg har taget...

Tillykke..

Og TILLYKKE til dig osse!!

Du skal nok ende med positiv som jeg osse 

Jeg er 4+5 i dag, så vi er lige efter hinanden.

Anmeld

18. januar 2012

Toshiba

Anonym skriver:

God aften her inde..

Ja som overskriften siger så tog jeg en test i går morges som blev POSITIV kort tid efter - måtte ind og hente manden så han lige kunne tjekke om det var rigtigt - det var det, den var positiv!