så har jeg fået den hentet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

SaNiNa

Efter jeg havde været ved lægen gik jeg lige op og hentede matas babypose noget der...

men må nu sige jeg syntes den er lidt tam, men vi fik da 9 min bler med det er så lige til første dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Diana...

Ja vores var os mega kedelig var SÅ skuffet men det jo os forskelligt med tilbehør der i. jeg ved der mange der har fået nogen spændende ting i den det gjorde jeg så ikke.

Anmeld

11. marts 2009

SaNiNa

Der var da en peter plys tandbørste i til børn i alderen 2-4 år mener jeg jo så ikke lige er til start på barslen som de skrive i deres fin brev i tasken...

og et gammel blad for marts 2007, en pakke lommetørklæder, en prøve flaske badeolie ja det var vist det... ret tomt til sådan en stor taske

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Der var da en peter plys tandbørste i til børn i alderen 2-4 år mener jeg jo så ikke lige er til start på barslen som de skrive i deres fin brev i tasken...

og et gammel blad for marts 2007, en pakke lommetørklæder, en prøve flaske badeolie ja det var vist det... ret tomt til sådan en stor taske

præsis det samme her ha ha

Anmeld

11. marts 2009

charlottekri

sådan havde jegd et også med den første jeg hentede under graviditeten, mend en jeg hentede efter jeg havde født var noget mere spændende!! men nu ved jeg ikke om det er lavet om siden så man kun får en pose...

Anmeld

11. marts 2009

A.

når i har født så kan i hente en pose mere fra matas en barsels pose

Anmeld

11. marts 2009

SaNiNa

næææh troede kun man kunne hente denne ene pose...
sender de en mail ud om det eller skal man selv holde øje?

Anmeld

11. marts 2009

A.

man skal selv hente den

Anmeld

11. marts 2009

SaNiNa

agnieszka skriver:

man skal selv hente den

ja men skal får man ikke et nr man skal bruge for at få pakken udleveret lige som den jeg har hentet idag

Anmeld

11. marts 2009

charlottekri

jeg brugte det samme nummer, da det jo er dit medlemsnummer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.