Bliver ikke våd mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2012

Anonym trådstarter

Hey kvinder!

Jeg har svært ved at blive våd forneden når jeg og kæresten skal have sex   Det har været sådan efter fødselen for ca 9 måneder siden. Megatræls! Jeg bliver heller ikke rigtig våd når jeg leger med mig selv... nogen der har en idè om hvad der er galt/hvad jeg kan gøre for at hjælpe mig selv..?  Er det fordi jeg ikke laver mine knibeøvelser godt nok? Håber nogle kan hjælpe mig...På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

maria_wlt

Ammer du?? For så er din slimhinder der er påvirket af det... Hvis ikke så ved jeg ikke helt hvorfor..

Anmeld

18. januar 2012

Anonym

Hej

Når man har født er det helt normalt at man får tørrere slimhinder end før.. Taler af erfaring og min læge har bekræftet mig i det.. Så frem med glidecremen.. så går det som en leg

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Ammer du?? For så er din slimhinder der er påvirket af det... Hvis ikke så ved jeg ikke helt hvorfor..

Jeg stoppet med at amme efter 4,5 måned, altså for ca 5 måneder siden....mon tro om det kan tage så lang tid inden det "rætter" sig der nede??

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Når man har født er det helt normalt at man får tørrere slimhinder end før.. Taler af erfaring og min læge har bekræftet mig i det.. Så frem med glidecremen.. så går det som en leg

Ja, det kan jeg også skrive under på Men er det for altid, eller rætter det sig efter et stykke tid? Det er jo lidt træls at skulle bruge glidecreme ræsten af livet.. :/

Anmeld

18. januar 2012

Anonym

Altså jeg vil sige at det er meget forskelligt fra gang til gang ved os.. For det meste bruger vi ikke glidecreme.. det var kun lige i starten.. Men nu er vi så begyndt at bruge kondom fordi vi planlægger baby nr.2 til næste sommer og det gør altså mig tør som en ørken

Anmeld

23. januar 2012

Tona

Hey kvinder!

Jeg har svært ved at blive våd forneden når jeg og kæresten skal have sex   Det har været sådan efter fødselen for ca 9 måneder siden. Megatræls! Jeg bliver heller ikke rigtig våd når jeg leger med mig selv... nogen der har en idè om hvad der er galt/hvad jeg kan gøre for at hjælpe mig selv..?  Er det fordi jeg ikke laver mine knibeøvelser godt nok? Håber nogle kan hjælpe mig...På forhånd tak

Ja ja, det er hormonelt og pisse-træls.

Det har ikke noget med knibeøvelserne at gøre.

Prøv med "Vivag 2i1 fugtighedsgel med glideeffekt" (fås på apoteket). Den bruger du så før sex som glidecreme og en gang om dagen og efter bad smører du også med den som en form for fugtighedscreme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.