mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

benzon

Er det for tidligt at kunne mærke liv går ind i uge 14 i morgen . Ville bare høre jeres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

pemiro

benzon skriver:

Er det for tidligt at kunne mærke liv går ind i uge 14 i morgen . Ville bare høre jeres mening

Bestemt ikke.. Har læst om flere herinde der har mærket liv der, inkl mig selv når jeg slappede fuldstændig af og kun hvis jeg var heldig

Anmeld

18. januar 2012

benzon

pemiro skriver:

Bestemt ikke.. Har læst om flere herinde der har mærket liv der, inkl mig selv når jeg slappede fuldstændig af og kun hvis jeg var heldig

Vores lille guldklump er meget livlig det er os om aften jeg kan mærke prik kunne rart at mærke . Tak så er jeg ikke helt skør hehe

Anmeld

18. januar 2012

pemiro

benzon skriver:

Vores lille guldklump er meget livlig det er os om aften jeg kan mærke prik kunne rart at mærke . Tak så er jeg ikke helt skør hehe

Man er slet ikke i tvivl når man mærker det, så det er helt sikkert bebs du mærker du virker ikke til at være i tvivl

Anmeld

18. januar 2012

benzon

pemiro skriver:

Man er slet ikke i tvivl når man mærker det, så det er helt sikkert bebs du mærker du virker ikke til at være i tvivl

Nej for da vi var til nf scaning sagde hun hold da op hvor er guldklumpen rigtigt livlig så jeg er sikker på det er en lille bebs jeg kan mærke det er dejligt at mærke liv om aften

Anmeld

18. januar 2012

SussieThyssen

benzon skriver:

Nej da.
Jeg mærkede liv i uge 12 med de to første og uge 9 med nr 3.
Så det kan du sagtens.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2012

benzon

SussieThyssen skriver:

SåSåe

Nej da.
Jeg mærkede liv i uge 12 med de to første og uge 9 med nr 3.
Så det kan du sagtens.

Kærligst
Sussie

Så er det ikke mig som er skør hehe

Anmeld

18. januar 2012

Rosengreen

Nej uge 14 lyder meget relaistisk  Åhh hvor dejligt du kan mærke den lille nu! og sparkene bliver kun bedre! 

Anmeld

18. januar 2012

benzon

Rosengreen skriver:

Nej uge 14 lyder meget relaistisk  Åhh hvor dejligt du kan mærke den lille nu! og sparkene bliver kun bedre! 

Jeg sys os det er helt fantastisk . Det er dejligt at nyde det

Anmeld

18. januar 2012

SussieThyssen

benzon skriver:

Så er det ikke mig som er skør hehe

Nej bestemt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.