Hej!Jeg håber virkelig at der er nogle som kan give et godt råd. Sagen er den at mine forældre snart har Sølvbryllup. Jeg har et meget anspændt og dårligt forhold til min bror (vi er kun os to). Jeg har i forvejen meget svært ved at forstå ham og da vi er som Nord og Syd taler vi sjældent sammen, da han ikke ønsker at vi skal have et godt forhold til hinanden. Jeg har for nyligt kontaktet ham og gjordt ham opmærksom på at vores forældre jo snart har sølvbryllup. Mine forældre ønsker ingen opmærksomhed og fest til deres sølvbryllup og tager på et forlænget weekendophold. Jeg drømmer dog om at lave en surprise sølvbryllup for dem. Mine forældre har ikke mange penge og de er virkelig nogle fantastiske forældre som ALTID er der for os to børn samt forkæler os og er generelt nogle perfekte forældre som jeg har et meget tæt forhold til. Jeg vil gerne vise dem min taknemmelighed og vise dem hvor meget de betyder. Jeg gik udfra at især sådan en dag, som sølvbryllup at min storebror mente det samme... Jeg fortalte ham om min idé med at overraske og forkæle dem, men han var total "kold" og ligeglad!! Han mente at jeg overreagerede og at jeg skruede det op til noget åndsvagt! Han ville give en gave til 150 kroner og IKKE andet

Han ville ikke være med til det mindste alligevel at det er deres sølvbryllup. Jeg er kun på førtidspension og har meget meget få penge hver måned, men jeg vil med glæde leve det næste halve år af havregryn bare jeg kan glæde mine forældre. Derimod har min bror fast arbejde, som er godt betalt. Hvad ville i gøre?
Anmeld