Henvisning til Skejby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

LykkeB

Jeg har jo døjet rigtig meget med blærebetændelse, så i dag fik jeg en henvisning til Skejbysygehus, så de kunne se nærmere på det. 

Jeg fik først scannet min livmoderhals, da de muligvis troede at den var forkortet, men det var på 2,5cm, så de sagde at det var helt fint, når jeg var så langt henne. Derefter fik jeg en lille bonus og fik scannet min mave, hvor jeg så min lille skat, han ville slet ikke lægge stille, men det var så dejligt lige at se at alt var okay. 

Derefter sagde hun at han ikke var så stor, 1900g, men at jeg slet ikke skulle bekymre mig om dette, da nogen jo bare var mindre end andre og alt andet så så fint ud. Hvad vejede jeres barn da i var i uge 33-34? 

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Mivsen

Hey yndlings Frederik vejede 1900 gram, da jeg var indlagt i uge 32.. Men han var til den store side.. Er sikker på bettemand er helt perfekt

Anmeld

18. januar 2012

norenberg

da jeg var 34+0 scannede de ham til 2500 gram og da han kom til verden 40+1 vejede han 4000 gram

Anmeld

18. januar 2012

4xGreve

LykkeB skriver:

Jeg har jo døjet rigtig meget med blærebetændelse, så i dag fik jeg en henvisning til Skejbysygehus, så de kunne se nærmere på det. 

Jeg fik først scannet min livmoderhals, da de muligvis troede at den var forkortet, men det var på 2,5cm, så de sagde at det var helt fint, når jeg var så langt henne. Derefter fik jeg en lille bonus og fik scannet min mave, hvor jeg så min lille skat, han ville slet ikke lægge stille, men det var så dejligt lige at se at alt var okay. 

Derefter sagde hun at han ikke var så stor, 1900g, men at jeg slet ikke skulle bekymre mig om dette, da nogen jo bare var mindre end andre og alt andet så så fint ud. Hvad vejede jeres barn da i var i uge 33-34? 

Knus Line

Uhh i uge 34+6 sagde min jordmoder at hun vil skønne ham til 2500 g. Men i min vandrejournal har hun skrevet 2800??? Men en flot stor knægt

Anmeld

18. januar 2012

LykkeB

Tak for svar piger. Er ikke bekymret, synes bare det kunne være meget sjovt at se, hvor meget langt nede han lå på vægtskalaen i forhold til jer andres babyer 

Anmeld

18. januar 2012

jeanne-skat

34 uge 2500.. fødte i 36-1 2740

Anmeld

18. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea blev født i uge 34+ og hun vejede 1940 g og var 45 cm lang. De sagde at hun var i den bette ende, men at hun var helt perfekt som hun var og havde fuldt sin egen kurve hele vejen igennem. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.