Graviditets massage i københavn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

katrineoerum

Hej.

Er der nogen herinde som har fået massage under deres graviditet og som kan anbefale et sted i københavn?

Hilsen mor med ondt i ryggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Ems30

katrineoerum skriver:

Hej.

Er der nogen herinde som har fået massage under deres graviditet og som kan anbefale et sted i københavn?

Orv, følger lige med, for har også selv de onde rygsmerter

Hehe

Anmeld

18. januar 2012

KittyMaMa

katrineoerum skriver:

Hej.

Det vil jeg også gerne vide! 

/K

Anmeld

18. januar 2012

LR85

Jeg har bare ringet til nogen steder og hørt om de kunne give massage til gravide, så får man jo svar. 

Jeg brugte personligt 'Nimat' som er ret dyrt pga omgivelser og helhedsoplevelsen. 

De har ikke gravid brikse, men man ligger bare på siden, sidder op eller lign, det fungere fint

Anmeld

18. januar 2012

Lise

Jeg har fået graviditetsmassage to steder. Det ene var i Hørsholm - SUPER godt, men langt at køre for det. Kunne ikke finde noget sted i Kbh på det tidspunkt (2007).

Det andet sted var Massagecentret http://www.massagecentret.dk/index.html - det vil jeg ikke anbefale. Han var sikkert dygtig, og gjorde en masse godt for mine ømme tykke krop, men for helvede hvor var han dog nærgående  Kom sgu helt i tvivl om jeg ved en fejl havde bestilt en intimmassage  Havde han ikke talt med så stemte S'er, så havde han fået et rap over nallerne!

Anmeld

18. januar 2012

katrineoerum

Lise skriver:

Jeg har fået graviditetsmassage to steder. Det ene var i Hørsholm - SUPER godt, men langt at køre for det. Kunne ikke finde noget sted i Kbh på det tidspunkt (2007).

Det andet sted var Massagecentret http://www.massagecentret.dk/index.html - det vil jeg ikke anbefale. Han var sikkert dygtig, og gjorde en masse godt for mine ømme tykke krop, men for helvede hvor var han dog nærgående  Kom sgu helt i tvivl om jeg ved en fejl havde bestilt en intimmassage  Havde han ikke talt med så stemte S'er, så havde han fået et rap over nallerne!

okay jeg havde også kigget på massagecentret men det tror jeg så ligge lige jeg tager.

Anmeld

18. januar 2012

katrineoerum

louiseandersen85 skriver:

Jeg har bare ringet til nogen steder og hørt om de kunne give massage til gravide, så får man jo svar. 

Jeg brugte personligt 'Nimat' som er ret dyrt pga omgivelser og helhedsoplevelsen. 

De har ikke gravid brikse, men man ligger bare på siden, sidder op eller lign, det fungere fint

Okay jeg kan bedst lide det med graviditets briks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.