Hej alle.
Igår var jeg til mit forhåbentligt sidste besøg hos jordmoderen.
Lillemanden står helt og aldeles fast og kan ikke rokkes ud af stedet, hun sagde at det betød at han sådan set bare kunne komme når han ville. Jeg fik også i sammenhænget lige løst en gåde for mig andgående det med når/hvis vandet går og det er sådan at hvis hovedet står fast sker der ikke noget ved at ham går rundt, men gør det ikke skal man ligge ned. Nå
sidespring. Kristopher blev skønnet til 3100 g. det er ikke voldsomt stort, men det er da en fin størrelse. sf-mål ligger på 34 cm. det er heller ikke galt, men det er jo nok godt nok. Jeg skulle være opmærksom på ondt i hovedet da det kan være tegn på svangerskabsforgiftning, men det er ikke noget jeg har haft noget af så kan ikke se hvorfor det skulle komme nu 
Mine ribben i min Højre side er helt ødelang og jeg har en fornemmelse af at de er blevet trykket, det gør ellers bare ondt skal jeg lige hilse at sige.
Nå men i bund og grund var det jo bare super, det lød ikke på jordmoderen som om jeg skulle regne med at gå særlig lang tid før vi har lille Kristopher i vores arme og det er ret vildt synes jeg. Nu må vi se om han snart kommer
Anmeld