Min skat i 3D - Vi er så stolte af billederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.023 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

friis1988

Fik en 3D 4D scanning af min forlovede i julegave. Da vores sidste scanning ikke var med så gode billeder... Men disse er perfekte<3

Elsker dig allerde mega højt (Matilde/Oskar) hvem du end er derinde hehe...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Gry91

Super gode billeder!  

fine lille bebs 

Anmeld

18. januar 2012

Mira0911

Gode billeder... 

Anmeld

18. januar 2012

friis1988

Mange tak. Vi er også selv meget stolte af dem. Havde forinden fået afvide af en veninde at man ikke måtte have for mange forventninger, da de godt kunne virke sløret dem man fik. Men vi synes de er fine og skarpe Kort sagt alle pengene værd

Anmeld

18. januar 2012

MissBee

friis1988 skriver:

Fik en 3D 4D scanning af min forlovede i julegave. Da vores sidste scanning ikke var med så gode billeder... Men disse er perfekte<3

Flotte billeder og fed gave  kan godt forstå du er glad

Anmeld

18. januar 2012

Sujan

Ih hvor er det fine billeder. Fik selv en 3d scanning i julegave. Det er bare en fed oplevelse

Anmeld

18. januar 2012

MissTas

friis1988 skriver:

hvor er de bare blevet super gode :O jeg tror det er en lille oskar hehe..

Anmeld

19. januar 2012

friis1988

MissTas skriver:

hvor er de bare blevet super gode :O jeg tror det er en lille oskar hehe..

Hehe, det er der faktisk også mange der tror i min familie ud fra billederne at gætte, at det er en lille Oskar hehe. Selv om jeg er blevet spået til en lille pige, af en veninde mm...

Men er det Oskar der gemmer sig derinde, så er han også mere end meget velkommen.. Er bare glad for at vi er sunde og raske derinde... ... Det er det allervigtigste hehe....

Anmeld

19. januar 2012

Den lykkelige

Årh så fin!!! jeg tror det er en lille Oskar
Kan godt huske da jeg havde været til 3d.. det var fantastisk!! jge var helt høj!!  Super fedt du fik muligheden igen..

Anmeld

19. januar 2012

MissTas

friis1988 skriver:

Hehe, det er der faktisk også mange der tror i min familie ud fra billederne at gætte, at det er en lille Oskar hehe. Selv om jeg er blevet spået til en lille pige, af en veninde mm...

Men er det Oskar der gemmer sig derinde, så er han også mere end meget velkommen.. Er bare glad for at vi er sunde og raske derinde... ... Det er det allervigtigste hehe....

ja, ved ikke hvorfor.. synes bare det ligner en lille dreng smil.. men bliver spændende at se hvad det så bliver når han/hun kommer ud

Det aller vigtigste er helt bestemt, at baby er sund og rask, så er kønnet stort set irrellevant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.