Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er ikke solgt vil gerne have 500 kr for det. Super billigt
Har det været vasket meget? Og er det det store tæppe ikke dukketæppet? :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sasja77 skriver: Har det været vasket meget? Og er det det store tæppe ikke dukketæppet? :-)
sarahb skriver: Tæppet har været vasket 3 gange og er det store og puderne har ikke været vasket.
Tæppet har været vasket 3 gange og er det store og puderne har ikke været vasket.
Ahmen for filan......SOLGT...hvis du fortæller mig at der ingen pletter huller etc. er
Sasja77 skriver: Ahmen for filan......SOLGT...hvis du fortæller mig at der ingen pletter huller etc. er
Kan ikke lige læse mig til det men er den Andrea bamse solgt? og hvad har du elelrs at bamserne tilbage?
sarahb skriver: det er der ikke, det er kun lige knap 1 år siden vi købte det og det har blot været til pynt, og tæppet til lidt hygge derfor vasket. Skal det sendes, for vil regne med porto kan gøres for 41.
det er der ikke, det er kun lige knap 1 år siden vi købte det og det har blot været til pynt, og tæppet til lidt hygge derfor vasket. Skal det sendes, for vil regne med porto kan gøres for 41.
Jeg tænker at Porto ikke behøves. Kan se du bor i Brønshøj og det gør min far også så jeg tænkte om jeg måtte komme forbi og hente det når jeg besøger min far?
sarahb skriver: 130 incl
130 incl
Mette&Alexander skriver: Kan ikke lige læse mig til det men er den Andrea bamse solgt? og hvad har du elelrs at bamserne tilbage?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128