Usikker læge = usikker gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Flowers

Så har jeg været ved læge i dag, fordi jeg har haft noget grønligt udflåd. Jeg har hverken svie eller kløe, så var ganske rolig, og har ellers de normale ligament/menstruationssmerter, øm lænd og noget tyngdefornemmelse i hele udnerlivet engang imellem.

Men lægen sagde hele tiden tingene så fint ud, men at jeg skulle komme hvis jeg begyndte at bløde osv. Og hun trak også på det, da jeg spurgte om livmoderen var vokset som den skulle... Hun var bare så usikker, selvom hun sagde til mig det så fint ud. Er der nogen som helst sammenhæng mellem grønligt udflåd og abort risiko??

er uge 9+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Sørens

Flowers skriver:

Så har jeg været ved læge i dag, fordi jeg har haft noget grønligt udflåd. Jeg har hverken svie eller kløe, så var ganske rolig, og har ellers de normale ligament/menstruationssmerter, øm lænd og noget tyngdefornemmelse i hele udnerlivet engang imellem.

Men lægen sagde hele tiden tingene så fint ud, men at jeg skulle komme hvis jeg begyndte at bløde osv. Og hun trak også på det, da jeg spurgte om livmoderen var vokset som den skulle... Hun var bare så usikker, selvom hun sagde til mig det så fint ud. Er der nogen som helst sammenhæng mellem grønligt udflåd og abort risiko??

er uge 9+

Har ikke rigtig et godt råd da jeg ikke ved noget om det...ville bare lige give dig et  og sige sikke en dum læge, at gøre dig så nervøs! ØV

Anmeld

18. januar 2012

Masig

Flowers skriver:

er uge 9+

Ihh det lyder lidt lissom min læge hehe.. Jeg synes heller ikke altid jeg får svar på de spørgsmål jeg stiller, og det hele er sådan lidt diffust.. Men så er det godt man har nogle eksperter herinde hehe...

Skal ikke kunne sige hvad det grønlige udflåd betyder, men jeg ville da straks tænke svamp eller skedekatar... Men hvis lægen ikke mener der er noget af den slags, så betyder det nok ikke noget...

Anmeld

18. januar 2012

Flowers

Der er blevet podet, så nu får jeg at se om et par dage

Anmeld

18. januar 2012

pemiro

Flowers skriver:

er uge 9+

Altså jeg har også haft det i perioder og sådan et par gange om dagen hvor jeg tørrede mig, men ikke hver gang. Nogle gange hver anden dag og andre med en hel uge mellem..

Jeg er idag 20+0 og bebs har der vidst bedre end perfekt inde i den lille hule

Jeg ved heller ikke hvad det er/var, så ser frem til en opdatering på hvad dine prøver siger

Det kan jo også bare være pga hormoner osv at det sådan ændre sig..

Anmeld

18. januar 2012

Flowers

pemiro skriver:

Altså jeg har også haft det i perioder og sådan et par gange om dagen hvor jeg tørrede mig, men ikke hver gang. Nogle gange hver anden dag og andre med en hel uge mellem..

Jeg er idag 20+0 og bebs har der vidst bedre end perfekt inde i den lille hule

Jeg ved heller ikke hvad det er/var, så ser frem til en opdatering på hvad dine prøver siger

Det kan jo også bare være pga hormoner osv at det sådan ændre sig..

Uuh det gåber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.