Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk.S skriver: Synes sørme da den ser positiv ud. TILLYKKE!
Synes sørme da den ser positiv ud.
TILLYKKE!
Puha... Gør du virkelig? Hold da op... Allerde gravid igen... Puha....
Så er jeg ikke helt tosset... Fik pludselig kvalme... Haha!!
sandorff skriver: hahahaha... ja undskyld jeg griner. men det er da genialt hvis det bare var for sjov du testede og den så er POSITIV!
hahahaha... ja undskyld jeg griner. men det er da genialt hvis det bare var for sjov du testede og den så er POSITIV!
Havde jo en lille mistanke fordi mine babbedutter er ømme, jeg har hovedpine og kvalme de sidste par dage... Men jeg havde virkelig ikke regnet med noget... Jeg har først lige fået min menstration igen for lidt siden....
den er positiv.. tillykke
Anonym skriver: Havde jo en lille mistanke fordi mine babbedutter er ømme, jeg har hovedpine og kvalme de sidste par dage... Men jeg havde virkelig ikke regnet med noget... Jeg har først lige fået min menstration igen for lidt siden....
Anonym skriver: Jo da... Må indrømme at man bedre kan se den irl...
Jo da...
Må indrømme at man bedre kan se den irl...
den er da uden tvivl posetiv.... så er spørgsmålet bare om du er glad??
Kan også se en positiv test
Så tillykke !!
Jeg kan sagtens se streg nummer 2! Tillykke!
Kay skriver: den er da uden tvivl posetiv.... så er spørgsmålet bare om du er glad??
Ja det er egentlig spørgsmålet...
Jeg er overlykkelig... Men meget bange....
Puha... Nu må vi se i morgen tidlig... Det bliver ret spændende synes jeg...
Anonym skriver: Ja det er egentlig spørgsmålet... Jeg er overlykkelig... Men meget bange.... Puha... Nu må vi se i morgen tidlig... Det bliver ret spændende synes jeg...
så ved jeg ikke om jeg tør sige tillykke??
men kan godt fortå du glæder dig til i morgen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128