Fødefilm fra Skejby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

MyLove E

Puha nu ligger jeg også og tuder . Min fødsel tog og 19 time. hun er ikke ud til at presse så længe? Det helt fantastisk ud da hun får hende op til sig. Jeg håber jeg prøver det næste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

babymus77

Har set den nu, og ihhh altså...Hvor fantastisk...Her er ikke et øje tørt

Anmeld

19. januar 2012

Rosengreen

babymus77 skriver:

Har set den nu, og ihhh altså...Hvor fantastisk...Her er ikke et øje tørt

Ja, den er virkelig fantastisk! 

Anmeld

19. januar 2012

LilleLene

Rosengreen skriver:

Hej ladys! 

Faldt lige over denne fødefilm på Skejbys hjemmeside. Åhh hvor er den fantastisk! Det bringer minder frem fra min egen fødsel.

Hvis I vil se en smuk fødselsfilm, så tag jer de 13 minutter den tager og se den 

Jeg stortudede da babyen kom til verden!  

http://www.universitetshospitalskejby.dk/skejbybaby/foedefilm/

- Rosengreen 

Ej hvor er det ledt at lægge sådan en film ud

Havde aldrig troet jeg skulle tude til en fødsel

Anmeld

19. januar 2012

Rosengreen

Ej hvor er det ledt at lægge sådan en film ud

Havde aldrig troet jeg skulle tude til en fødsel

Hihi, ja ikke  Jeg tuder til alle fødsler jeg ser i fjernsynet, også selvom det kun er små klip af det man ser 

Sjovt nok, for jeg tudede slet ikke da jeg selv fødte  

Anmeld

19. januar 2012

lailamik

puhaaa :O blandede følelser herfra ...sidder og er lidt bange indtil det bliver min tur  samt med at jeg tudede da hun kom ud hehe 

Anmeld

19. januar 2012

babymus77

lailamik skriver:

puhaaa :O blandede følelser herfra ...sidder og er lidt bange indtil det bliver min tur  samt med at jeg tudede da hun kom ud hehe 

Jaa den var alt for sød den filmTænkte også, ejj det gør du ikke frivilligt igen hehe, og Sofie klarede det jo bare så flot

Anmeld

19. januar 2012

CmarianN

Rosengreen skriver:

Hej ladys! 

Faldt lige over denne fødefilm på Skejbys hjemmeside. Åhh hvor er den fantastisk! Det bringer minder frem fra min egen fødsel.

Hvis I vil se en smuk fødselsfilm, så tag jer de 13 minutter den tager og se den 

- Rosengreen 

Det var da godt jeg lige tog mig tid til, at se den 

Det var da en drømmefødsel og det har man bestemt brug for at se og høre om op til ens egen fødsel, da jeg synes man bliver bombaderet med skrækhistorier konstant 

Men hold da op hvor er jerg længselsfuld og utålmodig, mere end jeg var for en halv time siden 

(Christina 38+5) 

Anmeld

19. januar 2012

Anette&Sophia

Rosengreen skriver:

Hej ladys! 

- Rosengreen 

GUD, hvor er det smukt! og så rørende.
ih. jeg har dælme tåre i øjnene.
Kan bare så tydeligt huske følelsen, både smerterne men også det store følelses sus der kommer når den lille guldklump kommer op på ens mave. iiih.

Anmeld

22. januar 2012

mariesmavse92

Hvor ER det fantastisk, jeg sidder bare og hulker nu, ej hvor er det smukt og sødt og helt utroligt!!! Hun er da en sej føder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.