Hår på brystet - Hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

Kloster

Jeg har stemt hot pga jeg absolut synes det er frastødende at se en mand være glat på brystet. Som flere har skrevet, er det en mand, jeg vil have - ikke en dreng.
Og en mand uden hår på brystet er total drenget
Men smag og behag...
Dog skal der ikke være en helt skov og SLET ikke stikke en dusk op i halsen!!!

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

lonemus

NOT

Anmeld

11. marts 2009

DK

Kloster skriver:

Jeg har stemt hot pga jeg absolut synes det er frastødende at se en mand være glat på brystet. Som flere har skrevet, er det en mand, jeg vil have - ikke en dreng.
Og en mand uden hår på brystet er total drenget
Men smag og behag...
Dog skal der ikke være en helt skov og SLET ikke stikke en dusk op i halsen!!!

Kloster

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg tror ikke det er langt tid siden vi har haft en lignende tråd om behåring.

Jeg finder også et glat mande-bryst totalt turn off. Men er dog ikke en abe-mand- Det er klart

Anmeld

12. marts 2009

Grynt

malou skriver:

Enig.... lidt men godt!! Havde engang en kæreste der barberede det af... synes jeg blev liiiiige for fimset efter min smag....men det nedre dele må gerne være heeeelllt glatte og bløde Hov var det et sidespring??(og kan vi tåle det) hihi

knus malou..

Ja så får jeg lige et meget underligt billede i mit hovede, af en mand med hår på brystet står og ser noget så mandlig ud, indtil man kigger på hans nedre dele og opdager han er en mand forklædt i en drenge krop

Kan godt lide en mand ligner en mand med hår på brystet (ikke aaaalt for tæt vokset) og med hår om dilleren

bare min mening

Grynt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.