På Tirsdag er det også vores tur 
Vores solstrålehistorie må være at vores lille Drengebebs blev til, selvom sandsynligheden var lig nul iflg. Gyn
Efter jeg havde aborteret i start september, skulle der en udskrabning til og der fandt man desværre nogle svære celleforandringer i og udenpå livmoderen ialt 4 negative biopsier. Vi valgte at fortsætte projekt baby, trods lægernes anvisninger.
>Vi fik afvide at cellerne er så fremskredne at de er gået hurtigt fra stadie 3 til 4 Men fik en frysning inden vi gik igaqng med Projekt baby.
Efter frysningen ville der gå nogle mdr. før vi kunne gå igang iflg. lægerne og jeg kunne boiver gravid.
Skal lige tilføjes at jeg sagde klart NEJ til Keglesnittet, da der er en minimal risoko for at der kunne ske noget ifht.projekt baby. Og vil ikke så gerne ende som min egen mor der har fået fjernet livmoderen for selv samme celleforandringer og været igennem kemo og div. behandlinger dengang jeg var teenager.
Så Kæresten og jeg var klart indstillede på at fortsætte og tro på det selvom det var svært efter en abort, frysningen og besked fra gyn/læger.
Men ved første ægløsning 2 uger efter frysningen - blev baby undfandet
27. September
SÅ det kan sagtens lade sig gøre- men er så også under meget tilsyn pga de dumme celleforandringer. Så SKAL i behandling lige efter fødsel og amning. Men det er det hee værd 
Ville ikke kunne bære at skulle igennem et cancerforløb uden at have bragt ihvertfald ét barn og mine gener videre. SÅ det giver mig styrke.
SIKKE EN ROMAN - MEN VIL MAN NOGET I LIVET så SKA MAN kæmpe og se ALT som en mulighed og ikke forhindring 

Ville bare lige dele
Anmeld