Vil lige dele en solstrålehistorie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

pemiro

Er netop hjemvendt fra en meget vellykket md scanning... Eller det vil sige alt så fint ud, men vores lille krudtugle ville absolut ikke scannes og gjorde ALT for de ikke fik lov at måle... Han kunne både slå kolbøtter og dreje 180 grader i løbet af ingen tid. Det resulterede i at jeg måtte ryste mave for at vende ham og at scanningen tog dobbelt så lang tid som normalt hehe..

De sagde også i joke at vi skulle tage os i agt når hn lærte at kravle for så var han over alt med det krudt han indeholder 

Så det ser vi frem til hihi...

Men besst af alt, han har det fint, ingen ting t se overhovedet og han vokser lige som han skal <3

God dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

LilleLene

ej hvor dejligt

Kan bare ikke vente til i morgen når det er min tur

Anmeld

18. januar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

ej hvor dejligt

Kan bare ikke vente til i morgen når det er min tur

Det kan jeg godt forstå... Hvis i er lige så heldige som os, så får i bebs af se i tre kvarter fordi den ikkE vil samarbejde tilgengæld fik vi kun et enkelt billede :/ øv bøv... Men så må vi få en masse til 3d hehe

Anmeld

18. januar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det kan jeg godt forstå... Hvis i er lige så heldige som os, så får i bebs af se i tre kvarter fordi den ikkE vil samarbejde tilgengæld fik vi kun et enkelt billede :/ øv bøv... Men så må vi få en masse til 3d hehe

Nice nok  

Anmeld

18. januar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Nice nok  

Ja meget.. Det er jo altid rart at se bebs..

Rigtig mange gange held og lykke imorgen. Glæder mig til at læse en opdatering 

Anmeld

18. januar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja meget.. Det er jo altid rart at se bebs..

Rigtig mange gange held og lykke imorgen. Glæder mig til at læse en opdatering 

ååårh tak
håber bare bebse ikke spreder ben, og at den er sund og rask

Anmeld

19. januar 2012

LilleLene

det gik bare perfekt

Anmeld

27. januar 2012

LotusCPH

På Tirsdag er det også vores tur

Vores solstrålehistorie må være at vores lille Drengebebs blev til, selvom sandsynligheden var lig nul iflg. Gyn Efter jeg havde aborteret i start september, skulle der en udskrabning til og der fandt man desværre nogle svære celleforandringer i og udenpå livmoderen ialt 4 negative biopsier. Vi valgte at fortsætte projekt baby, trods lægernes anvisninger. 

>Vi fik afvide at cellerne er så fremskredne at de er gået hurtigt fra stadie 3 til 4 Men fik en frysning inden vi gik igaqng med Projekt baby.

Efter frysningen ville der gå nogle mdr. før vi kunne gå igang iflg. lægerne og jeg kunne boiver gravid.

Skal lige tilføjes at jeg sagde klart NEJ til Keglesnittet, da der er en minimal risoko for at der kunne ske noget ifht.projekt baby. Og vil ikke så gerne ende som min egen mor der har fået fjernet livmoderen for selv samme celleforandringer og været igennem kemo og div. behandlinger dengang jeg var teenager.

Så Kæresten og jeg var klart indstillede på at fortsætte og tro på det selvom det var svært efter en abort, frysningen og besked fra gyn/læger.

Men ved første ægløsning 2 uger efter frysningen - blev baby undfandet 27. September  

SÅ det kan sagtens lade sig gøre- men er så også under meget tilsyn pga de dumme celleforandringer. Så SKAL i behandling lige efter fødsel og amning. Men det er det hee værd

Ville ikke kunne bære at skulle igennem et cancerforløb uden at have bragt ihvertfald ét barn og mine gener videre. SÅ det giver mig styrke.

SIKKE EN ROMAN - MEN VIL MAN NOGET I LIVET så SKA MAN kæmpe og se ALT som en mulighed  og ikke forhindring 

Ville bare lige dele  

Anmeld

27. januar 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

På Tirsdag er det også vores tur

Vores solstrålehistorie må være at vores lille Drengebebs blev til, selvom sandsynligheden var lig nul iflg. Gyn Efter jeg havde aborteret i start september, skulle der en udskrabning til og der fandt man desværre nogle svære celleforandringer i og udenpå livmoderen ialt 4 negative biopsier. Vi valgte at fortsætte projekt baby, trods lægernes anvisninger. 

>Vi fik afvide at cellerne er så fremskredne at de er gået hurtigt fra stadie 3 til 4 Men fik en frysning inden vi gik igaqng med Projekt baby.

Efter frysningen ville der gå nogle mdr. før vi kunne gå igang iflg. lægerne og jeg kunne boiver gravid.

Skal lige tilføjes at jeg sagde klart NEJ til Keglesnittet, da der er en minimal risoko for at der kunne ske noget ifht.projekt baby. Og vil ikke så gerne ende som min egen mor der har fået fjernet livmoderen for selv samme celleforandringer og været igennem kemo og div. behandlinger dengang jeg var teenager.

Så Kæresten og jeg var klart indstillede på at fortsætte og tro på det selvom det var svært efter en abort, frysningen og besked fra gyn/læger.

Men ved første ægløsning 2 uger efter frysningen - blev baby undfandet 27. September  

SÅ det kan sagtens lade sig gøre- men er så også under meget tilsyn pga de dumme celleforandringer. Så SKAL i behandling lige efter fødsel og amning. Men det er det hee værd

Ville ikke kunne bære at skulle igennem et cancerforløb uden at have bragt ihvertfald ét barn og mine gener videre. SÅ det giver mig styrke.

SIKKE EN ROMAN - MEN VIL MAN NOGET I LIVET så SKA MAN kæmpe og se ALT som en mulighed  og ikke forhindring 

Ville bare lige dele  

Puha sikke en historie..

Håber alt går godt for jer hele vejen gennem fraviditeten så

Vores lille bebs kom igennem trods p piller, så det var slet ikke planlagt her, men nu er det bare det bedste og vi kan slet ikke vente glæder mig sådan til sommer når han kommer ud til os <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.