Vil I være søde at stemme? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

AnnaK89

An&Jo skriver:

Mynthe
Merle
Mejse

synes de passer rigtig godt til lærke uden at være alt for almindelige, og er ikke så meget til de navne der bruges i flæng..

Nemlig gider ikke rigtig at det er vildt brugte navne

Manden og jeg er enige om Mejse ihvertfald
Men der er nu navne jeg bedre kan lide end det og det er manden bare ikke enig i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Tullebobs

Rebecca er mit yndlingspigenavn  - men Caia er også meget meget fint

Anmeld

18. januar 2012

AnnaK89

morethanperfect skriver:

Lucca og Mynthe er jeg helt vild med ..

Hvis vi får en datter engang skal hun hedde Nora ...

Nora er også vildt sødt

Men det ville manden aldrig gå med til

Anmeld

18. januar 2012

Muhmi

Jeg har kun stemt Laura... Jeg kan simpelthen bare ikke lide de andre navne... Faktisk var det kun Laura der var nogenlunde i min smag..

MEN heldigvis er det jo ikke mig der skal give navne til dine børn

Jeg kan godt lide navne som: Julie, Carina, Henriette, Kirsa, Freja, Maria og Sofie

Anmeld

18. januar 2012

AnnaK89

MissTas skriver:

jeg har trykket Lucca, Noa og Mynthe synes alle tre navne er ekstremt søde..

er også selv helt vild med filuca og Flora .. et af de navne skal min næste datter hvert fald hedde hvis jeg får en datter mere selvfølgelig.

Hvad skal hun hedde denne gang?

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

AnnaKJ skriver:

Nemlig gider ikke rigtig at det er vildt brugte navne

Manden og jeg er enige om Mejse ihvertfald
Men der er nu navne jeg bedre kan lide end det og det er manden bare ikke enig i.

i må have gang i en lodtrækning derhjemme så..

skriv de navne i helst vil have hver især på en seddel, smid dem i en skål, og træk lod.. så får i et navn eller to hver, og så kan man tage den derfra hvis det går helt i hårdknude..

Anmeld

18. januar 2012

felicity

jeg kan aller bedst li Isabel.. og det er fordi at jeg er helt pjattet med navnet Isabella,, og det er tæt på

Anmeld

18. januar 2012

AnnaK89

Muhmi skriver:

Jeg har kun stemt Laura... Jeg kan simpelthen bare ikke lide de andre navne... Faktisk var det kun Laura der var nogenlunde i min smag..

MEN heldigvis er det jo ikke mig der skal give navne til dine børn

Jeg kan godt lide navne som: Julie, Carina, Henriette, Kirsa, Freja, Maria og Sofie

Alle har hver sin smag

Jeg er ikke meget for dem du nævner, og som du nok kan fornemme på min liste, så er det ikke min stil. De er for almindelige

Anmeld

18. januar 2012

Muhmi

AnnaKJ skriver:

Alle har hver sin smag

Jeg er ikke meget for dem du nævner, og som du nok kan fornemme på min liste, så er det ikke min stil. De er for almindelige

Præcis... Det er nok der vi to går galt i byen med hinanden

Men som sagt, så er det jo godt at det ikke er mig der bestemmer dine børns navne... Mangfoldigheden længe leve

Anmeld

18. januar 2012

AnnaK89

An&Jo skriver:

i må have gang i en lodtrækning derhjemme så..

skriv de navne i helst vil have hver især på en seddel, smid dem i en skål, og træk lod.. så får i et navn eller to hver, og så kan man tage den derfra hvis det går helt i hårdknude..

God ide

Men manden har kun 2 af dem han kan lide og det er Laura og mejse så nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.