Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har vi lige talt om Danmarks dejligeste studieværter.... hvor mange af os måtte afvie fra emnet fordi vi ikke kunne yde med vores bidrag!!! men hvis det står HELT FRIT FOR... hvem der burde kåres som den mest ultimative danske mand... hvem ville I så vælge? Udover min egen dejlige skønne kæreste som jeg jo synes er rå lækker...uhm mums... smiler så må jeg stadig efter alle disse år hvor han har været et kendt ansigt.... sige at han stadig er et hit!!!!Brian Laudrup selvfølgelig
knus malou
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu har vi lige talt om Danmarks dejligeste studieværter.... hvor mange af os måtte afvie fra emnet fordi vi ikke kunne yde med vores bidrag!!! men hvis det står HELT FRIT FOR... hvem der burde kåres som den mest ultimative danske mand... hvem ville I så vælge? Udover min egen dejlige skønne kæreste som jeg jo synes er rå lækker...uhm mums... smiler så må jeg stadig efter alle disse år hvor han har været et kendt ansigt.... sige at han stadig er et hit!!!!Brian Laudrup selvfølgelig knus malou
Heidi-Godsk skriver: Der er ingen tvivl... For mit vedkommende er det ham her..Kh Heidi
Chritinap skriver:Ja han er også en ener Men men men, disse to - skulle ikke gå to gange rundt om min seng.
malou skriver:pyha.. fik helt gåsehud..... ham havde jeg helt glemt!!! men du har ret. Anna Pihl var en skøn serie... med hans medvirken!! hahaknus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128