Danmarks lækkereste mand!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.453 visninger
38 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

malou

Nu har vi lige talt om Danmarks dejligeste studieværter.... hvor mange af os måtte afvie fra emnet fordi vi ikke kunne yde med vores bidrag!!! men hvis det står HELT FRIT FOR... hvem der burde kåres som den mest ultimative danske mand... hvem ville I så vælge?

Udover min egen dejlige skønne kæreste som jeg jo synes er rå lækker...uhm mums... smiler så må jeg stadig efter alle disse år hvor han har været et kendt ansigt.... sige at han stadig er et hit!!!!

Brian Laudrup selvfølgelig

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

malou

Nu har vi lige talt om Danmarks dejligeste studieværter.... hvor mange af os måtte afvie fra emnet fordi vi ikke kunne yde med vores bidrag!!! men hvis det står HELT FRIT FOR... hvem der burde kåres som den mest ultimative danske mand... hvem ville I så vælge?

Udover min egen dejlige skønne kæreste som jeg jo synes er rå lækker...uhm mums... smiler så må jeg stadig efter alle disse år hvor han har været et kendt ansigt.... sige at han stadig er et hit!!!!

Brian Laudrup selvfølgelig

knus malou

øv prøver at oprette et billede af ha... men der er åbenbart copyright på dem alle!!! typisk

Anmeld

11. marts 2009

Heidi.

Der er ingen tvivl... For mit vedkommende er det ham her..

Kh Heidi

Anmeld

11. marts 2009

malou

Heidi-Godsk skriver:

Kh Heidi

pyha.. fik helt gåsehud..... ham havde jeg helt glemt!!! men du har ret. Anna Pihl var en skøn serie... med hans medvirken!! haha

knus

Anmeld

11. marts 2009

Kvindemin

Ja han er også en ener Men men men, disse to - skulle ikke gå to gange rundt om min seng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2009

Heidi.

Chritinap skriver:

Ja han er også en ener Men men men, disse to - skulle ikke gå to gange rundt om min seng.

Mads Mikkelsen er også lækker...

Anmeld

11. marts 2009

Heidi.

malou skriver:

pyha.. fik helt gåsehud..... ham havde jeg helt glemt!!! men du har ret. Anna Pihl var en skøn serie... med hans medvirken!! haha

knus

Ja.. Han er simpelthen skide lækker...

Anmeld

11. marts 2009

DK

Jeg må faktisk indrømme at der ikke er nogen der sætter ild i mine bukser for tiden. De er enten så friserede eller alt for tatoo-agtige. Jeg mangler den almindelige flotte maskuline mand.

Anmeld

11. marts 2009

Tynen

Heidi-Godsk skriver:

Kh Heidi

Årrrrrhhhhh.. Ham havde jeg helt glemt!!!!

Hvis han bare gad og barbere brystet var han bare 100% yum, yum!!

Anmeld

11. marts 2009

Rasmine

Det er da ham her:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.