Tror i jeg skal ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Hej alle

Jeg skrev i mandags et indlæg om at jeg skulle flyve til kbh tirsdag og være der hele dagen - det gik fint og alle jeres svar havde beroliget mig i henhold til flyturen. Dagen derovre gik også fint, jeg havde masser af tøj på så frøs ikke, drak mine normale 2½-3 liter væske i løbet af hele dagen, og vi holdt mange pauser, for at sidde og slappe af? Dog er jeg total bombet da vi når hjem, og jeg går i seng kl 21. Jeg sover godt og tungt indtil kl 5.30 - hvor jeg står op for at tisse .. vækkeuret plejer at ringe 5:45, så beslutter mig for at begynde at gøre klar.. Efter mit bad osv, plejer jeg at spise en banan, og det gør jeg også idag, samtidig med jeg kigger på computeren.. Idet jeg spiser den sidste bid af bananen, får jeg en ekstrem kvalme, løber på toilet og hele bananen kommer op igen - ikke mere end det og jeg er ok igen.. bortset fra chokket!!?? Jeg aftaler med chefen at jeg ligger mig en time og ser om det bliver bedre - vågner og har stadig kvalme.. Melder mig helt syg, sover 2 timer mere, og nu har jeg ikke rigtig kvalme mere, men er total træt og meget bekymret? Hvad foregår der? Skal jeg bekymre mig, eller mon det bare er min krop der siger den er træt? Eller stresset? For ovenpå igår, skulle jeg have arbejdet 7-15 idag og gymnastik 15-17 idag??

Nogle der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Isabella_mor

jeg tror ikke du skal være bekymret..

Anmeld

18. januar 2012

Eliza

du er bare gravid  jeg ørlede flere gange dagligt indtil jeg var ca. 20 uger henne.. og havde konstant kvalme.. det bedste var at det kunne komme pludseligt.. har brækker mig på vej hjem fra job, i brugsens skrældespand, og med hoved ud af bilen.. ¨

i det du skriver ser jeg ingen grund til bekymring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.