Hvordan får jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Gry91 skriver:

Køb en remover og så kan de trækkes af lige så let som ingenting

Super nemt, har selv gjort det flere gange.

Jeg vædede en vandrondel med væsken krammede den om totten i lidt tid, og så var den lige til at trække ud uden mit eget hår kom med.

Kan ikke huske hvor jeg købte det, men gav ikke mere end 29kr for en flaske, hvor der var nok til flere gange

Har fundet en på nettet til 35 kr Men ville være fedt hvis man kunne købe det i en butik ellers bliver det hurtigt 65 til 100 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Gry91

Malou&Anders skriver:

Har fundet en på nettet til 35 kr Men ville være fedt hvis man kunne købe det i en butik ellers bliver det hurtigt 65 til 100 kr

Ja det er rigtig men ved desværre ikke hvor det kan købes i butik

Anmeld

18. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Gry91 skriver:

Ja det er rigtig men ved desværre ikke hvor det kan købes i butik

Os iorden

Anmeld

19. januar 2012

Aalexandra

Da jeg skulle have mine hot fusion extensions ud varmede jeg dem op med et glattejern og så kunne man bare hive dem ud og så var der selvfølgelig stadig lim i håret men det fik jeg ud over 2 dage hvor jeg tog en masse olivenolie i håret og masserede det ind og sov med det. Jeg kunne nulre mit ud dagen efter. Og det tog to dage før limen var helt ude 

Anmeld

19. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Aalexandra skriver:

Da jeg skulle have mine hot fusion extensions ud varmede jeg dem op med et glattejern og så kunne man bare hive dem ud og så var der selvfølgelig stadig lim i håret men det fik jeg ud over 2 dage hvor jeg tog en masse olivenolie i håret og masserede det ind og sov med det. Jeg kunne nulre mit ud dagen efter. Og det tog to dage før limen var helt ude 

Ødelagde du ikke glattejernet af det??

Anmeld

19. januar 2012

Aalexandra

Nej jeg tørrede det varme lim af med det samme  Men tog os et miniglattejern fordi jeg var bange for at ødelægge mit normale 

Anmeld

19. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Aalexandra skriver:

Nej jeg tørrede det varme lim af med det samme  Men tog os et miniglattejern fordi jeg var bange for at ødelægge mit normale 

Ja jeg har kun et normalt et

Anmeld

19. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Aalexandra skriver:

Ja jeg har kun et normalt et

Anmeld

19. januar 2012

FruStolpe

Malou&Anders skriver:

Hot fusion extensions ud af mut hår?? Skal jeg virkelig til frisøren for det? Eller er der ikke en måde og gøre det selv på

Jeg fjernede mine med alm neglelak fjerner, IKKE ren acetone...

Så væd totten men neglelak fjerner, klem totten med tangen (måske et par gange) og så glider totten ud

Simpelt hurtigt og BILLIGT

Anmeld

19. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

FruStolpe skriver:

Jeg fjernede mine med alm neglelak fjerner, IKKE ren acetone...

Så væd totten men neglelak fjerner, klem totten med tangen (måske et par gange) og så glider totten ud

Simpelt hurtigt og BILLIGT

Prøvede dit råd.. Det hjalp bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.