Så skete det igen - denne gang med en flyverdragt :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Puha, heldigvis skete der ikke noget med hende 

http://www.nordvestnyt.dk/artikel/142712:Holbaek--Fireaarig-i-alvorligt-uheld-i-boernehave

puha, det er jo lige før man ikke tør lade sine børn få overtøj på ud at lege..

Hvis ikek det er de almindelige huer, så er det dem på flyverdragterne, og selvom det er med de der knapper, så er barnet jo bare ikke tungt nok til at hætten kan rive sig af hvis de sidder fast..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

puha, det er jo lige før man ikke tør lade sine børn få overtøj på ud at lege..

Hvis ikek det er de almindelige huer, så er det dem på flyverdragterne, og selvom det er med de der knapper, så er barnet jo bare ikke tungt nok til at hætten kan rive sig af hvis de sidder fast..

Nej, jeg syntes også der har været nogle frygtelige historier igennem tiden  Jeg tænkte også på de knapper - hvis barnet ikke er tungt nok, så kan de jo ikke rive sig løs.... 

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Nej, jeg syntes også der har været nogle frygtelige historier igennem tiden  Jeg tænkte også på de knapper - hvis barnet ikke er tungt nok, så kan de jo ikke rive sig løs.... 

nej det kan de nemlig ikke.. Det er så frygteligt, og man kan da frygte selv at få et opkald en dag.. men tror sq jeg tager hætten af flyverdragten imorgen når jeg kommer ned til dagplejeren, ikke om jeg tør tage chancen..

Anmeld

18. januar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

nej det kan de nemlig ikke.. Det er så frygteligt, og man kan da frygte selv at få et opkald en dag.. men tror sq jeg tager hætten af flyverdragten imorgen når jeg kommer ned til dagplejeren, ikke om jeg tør tage chancen..

Ja, jeg frygter også der kommer sådan et opkald en dag, men det tror jeg vi alle gør. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.