Slimproppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer...

Tror min slimprop er gået eller i hvertfald så godt som! Men det betyder ikke nødvendigvis at vandet går som det næste, vel? Jeg fik at vide af jordemoren i dag at det var 10 eller 20 % (kan desværre ikke huske det præcise tal) hvor vandet gik først, resten, alltså 80-90% der starter veerne først.

MVH Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej de damer...

Tror min slimprop er gået eller i hvertfald så godt som! Men det betyder ikke nødvendigvis at vandet går som det næste, vel? Jeg fik at vide af jordemoren i dag at det var 10 eller 20 % (kan desværre ikke huske det præcise tal) hvor vandet gik først, resten, alltså 80-90% der starter veerne først.

MVH Ano

Hos 10% går vandet først ... Men der kan sagtens gå flere uger efter slimproppen er gået, inden man føder.. Den kan nemlig gendanne sig igen (nu ved jeg ikke hvor langt du er henne) ..

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Hos 10% går vandet først ... Men der kan sagtens gå flere uger efter slimproppen er gået, inden man føder.. Den kan nemlig gendanne sig igen (nu ved jeg ikke hvor langt du er henne) ..

Jeg er +-meget tæt på eller lige over min termin..  I anonymitetens tegn blvier mit svar lidt uklar.

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

17. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg er +-meget tæt på eller lige over min termin..  I anonymitetens tegn blvier mit svar lidt uklar.

selvfølgelig .. Jamen det er da meget muligt at fødslen er tæt på! ... Det er ikke sikkert at vandet går, da 90% (som du selv nævner) starter med veer ..

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

selvfølgelig .. Jamen det er da meget muligt at fødslen er tæt på! ... Det er ikke sikkert at vandet går, da 90% (som du selv nævner) starter med veer ..

Tusind tak for svar.

Anmeld

17. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Tusind tak for svar.

Det var så lidt .... Pøj pøj!

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det var så lidt .... Pøj pøj!

Tak

Anmeld

17. januar 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej de damer...

MVH Ano

Min slimprop gik langsomt over flere uger (pisse træls, var sikker på det var NU, hver gang der kom mere). mit forvand gik så om natten og så gik resten af proppen.. Og så havde jeg født 7 timer senere

Anmeld

18. januar 2012

babymus77

Min slimprop gik d 8 nov, og d 9 nov 2001 om formiddagen havde jeg sønnemand i armene:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.