Hjæælp! Han vil ikke have mme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

BellaT

Phillip har jo været syg i nogle dage og er stadig snottet og stoppet i hovedet og hoster.
Men nu vil han pludselig ikke have mme. Hverken i glas eller på flaske. De få gange hvor han har drukket lidt af flasken, har han kun drukket det halve.
Han vil gerne have vand og æblejuice i glas, men ikke mme...
Som om han ikke kan lide smagen mere...:(
Jeg tænkte jo først at han ikke ville drikke af flasken, fordi han ikke så let kan trække vejret imens pga den tilstoppede snude. Men han vil absolut heller ikke have det i glas.
Har også prøvet at give ham det på andre tidspunkter end han plejer, men nej!
Han har jo da stadig brug for det og nu har han kun fået en lille smule på to dage.8(

Hvad gør man da lige?(?)

Knus fra Helle....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Sille

Kan det være fordi det slimer til når han får mælk?? Det er jo slim-dannende....

Anmeld

5. marts 2008

Tikki

Hej
Iza vil heller ikke have mme og hun er også syg - har mellemørebetændelse og er snottet. Men hun har afvist flasken ret længe efterhånden (og glas med andet end vand). Jeg kan få held af at give hende 200 ml mme om morgenen kl. 6, når hun halvsover ellers er det sammenbidt mund......så hun får i hvert fald ikke de anbefalede mængde mælk................Er det så ikke noget med jerndråber og hvad er bedst at købe der?????

Nå, men har så blandet mme i alt hvad det kan blandes i af hendes mad og det går fint nok. Men ellers får hun vand til maden, for hun vil heller ikke drikke mælk af glas (?).....det er sgu da underligt..

/Jeanette, der troede Iza var den eneste, som var lidt pjattet

Anmeld

5. marts 2008

BellaT

Hej igen. Her til aften drak han så lige 140 ml i en slurk:P. Utroligt. Måske han er på vej tilbage til mme'en... Håber jeg:D. Forklaringen med at det er slimdannende lyder meget logisk. Jeanette, "rart" at høre at Phillip ikke er den eneste mme-fornægter.;) Vi må håbe de kommer på bedre tanker igen. Måske Phillip er på vej allerede. Knus fra Helle...

Anmeld

5. marts 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] Hej igen. Her til aften drak han så lige 140 ml i en slurk:P. Utroligt. Måske han er på vej tilbage til mme'en... Håber jeg:D. Forklaringen med at det er slimdannende lyder meget logisk. Jeanette, "rart" at høre at Phillip ikke er den eneste mme-fornægter.;) Vi må håbe de kommer på bedre tanker igen. Måske Phillip er på vej allerede. Knus fra Helle...[/citat] Nå, det var da godt 8D Som jeg har skrevet tidligere, så tror jeg altså at de små poders appetit svinger helt vildt. Foruden alt det nye de lærer og bruger alt deres energi og koncentration på, så sker der jo også en udvikling i deres smag - aætså simpelthen en udvikling i smagssansen, så ting de tidligere ikke ku li pludselig smager godt, og vice verca. Man må bare blive ved med at tilbyde, og lade være med at fortvivle over et afslag. Marie - der sgu heller ikke altid har lyst til mælk, selvom jeg elsker det!

Anmeld

5. marts 2008

BellaT

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] Hej igen. Her til aften drak han så lige 140 ml i en slurk:P. Utroligt. Måske han er på vej tilbage til mme'en... Håber jeg:D. Forklaringen med at det er slimdannende lyder meget logisk. Jeanette, "rart" at høre at Phillip ikke er den eneste mme-fornægter.;) Vi må håbe de kommer på bedre tanker igen. Måske Phillip er på vej allerede. Knus fra Helle...[/citat] Nå, det var da godt 8D Som jeg har skrevet tidligere, så tror jeg altså at de små poders appetit svinger helt vildt. Foruden alt det nye de lærer og bruger alt deres energi og koncentration på, så sker der jo også en udvikling i deres smag - aætså simpelthen en udvikling i smagssansen, så ting de tidligere ikke ku li pludselig smager godt, og vice verca. Man må bare blive ved med at tilbyde, og lade være med at fortvivle over et afslag. Marie - der sgu heller ikke altid har lyst til mælk, selvom jeg elsker det![/citat] Nå ja, selvfølgelig. Hvor er du klog! Tank ju!:D:D:D:D:D Blev bare så bekymret fordi han jo stadig har brug for den mælk. Hvis han nu havde besluttet sig for at det var slut nu:(. Men det tror jeg faktisk ikke alligevel. Det er nok sådan som du siger. Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.