Susanne Bjerrehus.. hvad mener I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

Miamaja

Ok susanne Bjerrehus er en af dem der klart er elsket og hadet Hendes son kan jeg saa ikke snuppe men det er saa noget andet..jeg ELSKER hende klart og synes hun er en staerk, klog og smuk kvinde paa 60 aar Suzanne Bjerrehus kritiserer Kasper Bech Holten fordi han gik fra sin syge kone.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Mca<3

Hmm ,, Jeg har på et tidspunkt syntes hun var lidt for meget men er nok bare neutral nu Hvor ser hun pludselig gammel ud på det billede ,,,

Anmeld

11. marts 2009

Tynen

Jeg kan slet ikke klare hende .. Ved ikke hvad der helt præcist er, men hun irriterer bare mit åsyn!

Og hendes søn...
Ved ikke om der går totalt Jantelov i mig, men han er bare for klæg!!

Anmeld

11. marts 2009

malou

Jeg synes hun er skøn....... intet mindre!!! Hendes selvglade søn er en anden sag!!!

Anmeld

11. marts 2009

Bastian

Jeg kan ikke udstå hendes politiske holdninger, men hun har nogle ok vinkler på livet i Mads og Monopolet. Og hendes søn? Det er ligesom Beckham: de er pæne, men de skal holde deres mund lukket, for hver gang de åbner den minder det mig om hvor dumme de er .

Anmeld

11. marts 2009

malou

Bastian skriver:

Jeg kan ikke udstå hendes politiske holdninger, men hun har nogle ok vinkler på livet i Mads og Monopolet. Og hendes søn? Det er ligesom Beckham: de er pæne, men de skal holde deres mund lukket, for hver gang de åbner den minder det mig om hvor dumme de er .

haha

Anmeld

11. marts 2009

Heidi.

Min umiddelbare mening er at hun er forholdsvis belastende... Og hendes søn er en pestilens..

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Tynen skriver:

Jeg kan slet ikke klare hende .. Ved ikke hvad der helt præcist er, men hun irriterer bare mit åsyn!

Og hendes søn...
Ved ikke om der går totalt Jantelov i mig, men han er bare for klæg!!

så enig

Anmeld

11. marts 2009

Nemesis

Diana/Claus skriver:

så enig

også enig herfra.

Anmeld

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Ok susanne Bjerrehus er en af dem der klart er elsket og hadet Hendes son kan jeg saa ikke snuppe men det er saa noget andet..jeg ELSKER hende klart og synes hun er en staerk, klog og smuk kvinde paa 60 aar Suzanne Bjerrehus kritiserer Kasper Bech Holten fordi han gik fra sin syge kone.

HAHA...

Jeg havde ikke rigtig tænkt på at se Sus Bjerrehus her... Men altså:

Jeg syns hun er cool HUn siger hvad der falder hende ind og hun er ikke bange for at blive hængt op eller ud ...

Så thumbs up herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.