Hjælp en far til at hjælpe mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

DadOnAMission

Hej jeg hedder Morten og er i gang med at lave et site til mødre og deres nærmeste familie. Ja det lyder lidt mystisk at en far laver et site for mødre, men den er god nok. Jeg har indset hvor radikalt det at blive forældre ændrer ens liv, og hvor svært det er for mødre at opretholde et socialt liv udenfor husets 4 vægge. Jeg ved at alle de dejlige video-klip du vil tage af dit barn er svære at dele med dine nærmeste. Jeg oplevede også den kæmpe positive effekt det havde på min kone at være med i en mødregruppe hvor hun kunne dele  oplevelser, spørgsmål, svar, bekymringer og bare være sammen med andre der kunne relatere sig til det at være nybagt mor.

Men der er ikke en eneste god hjemmeside derude som på en god måde samler alt ovenstående. Så det er min mission. Resultatet bliver www.MomRocks.me og jeg forventer at åbne siden til Juni (i første omgang kun engelsk version).

Hvis du kunne tænke dig at være test-bruger af siden og give værdifuld feedback er du meget velkommen til at anmode om en invitation ved at klikke på knappen "Request an invitation" inde fra siden eller bare skrive til mig på morten@momrocks.me

Mvh.
Morten Bitsch
Far og stifter af MomRock.me

PS: Det er en non-profit...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.