Måske den endelig er der efter 2-3 mdr ca.:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2009

H+S Skjolgborg.

måske med her og 3+5 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

H+S Skjolgborg.

hovvvv.......
Hvor blev mit indlæg nu af.....

Nåååå jeg har første teste med en strimmel test mini svga positiv så tog jeg hved 22 tiden en stav test den var mere positiv ret meget endelig....
Nu vil jeg lige se hva en morgen test siger nu her...
Men er efter mens 3+6 nu..
Vi håber men tager det ret roligt osv...
Pga jeg jo har slap livmodre og skal have progestan hvis den er der..
Vi er stadig chokke...Både og for vi har haft meget sex og prøve af få baby siden jeg fik førstre mens d.14 dec 2008..
( vi gik igang den 19 dec 2008 efter mens).
Dog prøve vi fra juni da min p-sprøjte udløb midten af juni 2008 og frem til okt mdr men have mega uren mens plæt on ad off og endelig fra sep til nu har den komme fint på 29 dage dog - en gang på 28 dage og sidste gang her den 12 feb kom mens på 32 dage.
Nok derfor vi måske ikke helt tro på den kan/er der inu. + jeg har 6 sa og 1 ma bag mig dog var sidste gang d.19/2-2005 i uge 7 derfter opdaget de jeg har meget slap livmodre og skal fra uge 4+0 til 10+0 have progestand(som er stik piller jeg skal stikke op morgen og aften indtil jeg er 10+0 henne..
Udover det for af vende tilbage til det andet så har vi holdt pause fra starten af okt til den 19 dec hvor min mens slutte.
Pga alle mine ttænde skulle taget ud lidt efter lidt men alle samme og den bedøvelse sagde hun vi ikke måtte bleve gravid imens for den var ret skadligt for et foster.Så vi måtte jo så beskytte os imens...
Nu må vi se tiden ad..
Men efter mens har jeg termin 10 dag før min fødselsdag den 29 nov...*SS*

knus fra Henriette og godnat nu ville jeg se af sove*SSS*

Anmeld

11. marts 2009

H+S Skjolgborg.

henriette larsen skriver:

måske med her og 3+5 i dag.

3+5 = 3+6 henne vllle jeg være efter mens i dag.
Jeg så ikke lige kl var over 00 vildttttt. snart 01....godnat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.