Test dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan simpelhent ikke finde ud af hvornår jeg kan teste.

Havde mens fra d. 22 dec til d. 26 dec. Hvornår skal jeg så forvente mens nu og hvornår kan jeg teste fra?

cyklus 28 dage.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Kris89

du har forventet mens dag på torsdag...

så altså testdag torsdag eller fredag... fredag er jo første dag efter forventet mens dag

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

du har forventet mens dag på torsdag...

så altså testdag torsdag eller fredag... fredag er jo første dag efter forventet mens dag

Ok Takker. Kan bare ikke finde ud af det. Dejligt at andre kan hjælpe.

Anmeld

17. januar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Ok Takker. Kan bare ikke finde ud af det. Dejligt at andre kan hjælpe.

det var så lidt ´

med cyklus på 28 dage = 4 uger.

så skal du jo få din mens (eller forhåbentlig ikke) lige nøjagtig 4 uger efter den startede sidst

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

det var så lidt ´

med cyklus på 28 dage = 4 uger.

så skal du jo få din mens (eller forhåbentlig ikke) lige nøjagtig 4 uger efter den startede sidst

Herligt. Har slet ingen mens lignende smerter denne gang kun en ustyrlig lyst til lakrids  kan vågne mit om natten og stå op for at spise lakrids så er lidt spændende.

Anmeld

17. januar 2012

Kris89

uhh lyder spænende

jeg havde selv første mens dag d. 22. december... men en cyklus på 35 dage, så jeg kan først teste på torsdag om en uge, men jeg er allerede begyndt at bilde mig ind jeg har symptomer

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

uhh lyder spænende

jeg havde selv første mens dag d. 22. december... men en cyklus på 35 dage, så jeg kan først teste på torsdag om en uge, men jeg er allerede begyndt at bilde mig ind jeg har symptomer

Det er det. Har aldrig haft symptomer på graviditet heller ikke med de andre fik kun underlige spisevaner. Den første spiste jeg laks laks og atter laks.

nr to asier og syltede argurker

nr 3 champagne brus is. Og det var hele tiden smiler og drak kakao.

Anmeld

17. januar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Det er det. Har aldrig haft symptomer på graviditet heller ikke med de andre fik kun underlige spisevaner. Den første spiste jeg laks laks og atter laks.

nr to asier og syltede argurker

nr 3 champagne brus is. Og det var hele tiden smiler og drak kakao.

haha hvor er det vildt hvad en graviditet kan gøre... og så så tidligt

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

haha hvor er det vildt hvad en graviditet kan gøre... og så så tidligt

Ja det er det. Når man læser om folk har kvalme gud ved hvor længe og ondt her og der og jeg er blot gået gennem 3 graviditeter uden noget som helst en gang imellem føler man sig lidt snydt smiler hvis du forstår

Anmeld

17. januar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Ja det er det. Når man læser om folk har kvalme gud ved hvor længe og ondt her og der og jeg er blot gået gennem 3 graviditeter uden noget som helst en gang imellem føler man sig lidt snydt smiler hvis du forstår

kender det godt

sidst jeg var gravid fik jeg først symptomer i uge 5. ømme bryster og lidt kvalme midt på dagen og så træt til aften...

ingen der kunne mærke på mig jeg var gravid...

min søster brækkede sig fra de to streger kom frem og til fødslen. min anden søster løb til dagen inden hun skulle føde... vildt så forskellige vi er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.